تیم سه گانه نیروهای مسلح به سوئد اعزام می‌شود

سرپرست تیم اعزامی سه گانه نیروهای مسلح کشورمان گفت: تیم سه گانه نیروهای مسلح کشورمان به منظور شرکت در مسابقات بین‌المللی ورزشی ارتش‌های جهان (سیزم) به کشور سوئد اعزام می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، ناخدایکم حمیدرضا حریرفروش، سرپرست تیم اعزامی سه گانه نیروهای مسلح کشورمان به مسابقات جهانی سیزم گفت: تیم سه گانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در مسابقات بین المللی ورزشی ارتش های جهان (سیزم) به کشور سوئد اعزام می شود.

حریر فرش افزود: این تیم با حضور بهترین ورزشکاران و قهرمانان این رشته در کشورمان جهت شرکت در مسابقات بین المللی ارتش های جهان (سیزم) از تاریخ ۲۴ تا ۲۸ خردادماه جاری با استعداد ۱۵ نفر به کشور سوئد اعزام خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: قهرمانان حاضر در تیم اعزامی سه گانه نیروهای مسلح که ۶ نفر از ارتش جمهوری اسلامی ایران و بقیه از سایر نیروهای مسلح کشورمان هستند؛ در این دوره از رقابتهای جهانی با ۱۹۶ ورزشکار از ۲۸ کشور جهان به رقابت خواهند پرداخت.

ناخدا حریرفروش همچنین در خصوص سطح کیفی این رقابتها گفت: مسابقات جهانی رشته ورزشی سه گانه یا تری اتلون که شامل رشته های ۱۵۰۰ متر شنا، ۴۰ کیلومتر دوچرخه سواری و ۱۰ کیلومتر دوی صحرانوردی است و به صورت متوالی و پی در پی انجام می شود؛ یکی از سخت ترین رقابتهای مسابقات جهانی سیزم محسوب شده و تیم سه گانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به همراه تیم سه گانه ارتش های چین و بحرین تنها نمایندگان آسیا در رقابتهای امسال هستند.

وی افزود: مقام هفتمی مسابقات جهانی سیزم در سال ۲۰۱۲ بهترین نتیجه ای بوده که ما قبلا در این رقابتها به دست آورده ایم و امیدواریم در مسابقات امسال نیز با وجود عدم حضور تیم بانوان و در مجموع امتیاز تیمی بتوانیم برای کشورمان کسب افتخار نماییم.

سرپرست تیم اعزامی سه گانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مسابقات جهانی سیزم همچنین از اردوی آمادگی این تیم با استعداد ۲۰ نفر در دریاچه آزادی تهران خبر داد و افزود: ان شاء الله با برگزاری دو اردوی آمادگی دیگر در شهرهای اصفهان و نور مازندران، ورزشکاران اعزامی نیروهای مسلح کشورمان به مسابقات جهانی سه گانه سیزم که امسال در شهر لیتکون سوئد برگزار خواهد شد؛ با آمادگی بیشتری حضور می یابند.

منبع: مهر

305

کد خبر: 951118

وب گردی

وب گردی