ارائه مدلی جهت اندازه گیری میزان فرونشست در محدوده دشت اسلامشهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با اشاره به فعالیت های پژوهشی واحداسلامشهر گفت: شرایط کسب موافقت قطعی مرکز تحقیقات زیست محیطی از وزارت علوم احراز شده و همچنین پیگیری های لازم در راستای اخذ مجوز آزمایشگاه معتمد همکار در زمینه مکانیک خاک نیز صورت گرفته است.

محمودرضا اسفندریار در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به فعالیت های پژوهشی مرکز تحقیقات زیست محیطی واحد اسلامشهر گفت: در راستای اجرای طرح پژوهشی با شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران به ارزش 39/5 میلیون تومان قراردادی انعقاد شد.

وی ادامه داد: این قرارداد تحت عنوان ارائه مدلی جهت اندازه گیری میزان فرونشست در محدوده دشت اسلامشهر با استفاده از تکنیک سنجش از راه دور بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با اشاره به سایر فعالیت های پژوهشی واحداسلامشهر گفت: شرایط کسب موافقت قطعی مرکز تحقیقات زیست محیطی از وزارت علوم احراز شده و همچنین پیگیری های لازم در راستای اخذ مجوز آزمایشگاه معتمد همکار در زمینه مکانیک خاک نیز صورت گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت های مرکز تحقیقات سوء مصرف مواد و اختلالات رفتاری افزود: در ین زمینه می توان به انعقاد اجرای طرح پژوهشی با دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر به ارز 87 میلیون تومان اشاره کرد. از جمله دیگر فعالیت های این مرکز برگزاری کارگاه های متعدد آموزشی ورزش و اعتیاد برای مربیان و باشگاه داران شهرستانهای شهریار، کرج، ملارد و اسلامشهر است.

اسفندیار با اشاره به فعالیت های مرکز تحقیقات کشتهای تلفیقی اضافه کرد: در زمینه فعالیت های این مرکز می توان به اجرای خدمات فنی و مهندسی به مجتمع پروفسور حسابی به ارزش 19 میلیون تومان و پیگیری درخصوص اخذ مجوز آزمایشگاه معتمد همکار در زمینه آب و خاک اشاره کرد.

وی در زمینه فعالیت های مرکز رشد واحدهای فناور واحد اسلامشهر اظهار داشت: ساخت نمونه محصول فناورانه توربین بادی، ساخت نمونه محصول فناورانه چسب کامپوزیتی با چقرمگی بالا،ساخت نمونه محصول فناورانه آنتن آرایه بازتابی
و انعقاد قرارداد تولید بیوگاز از پسماندهای آلی از جمله فعالیت های مرکز رشد واحدهای فناور واحد اسلامشهر هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در پایان با اشاره به موفقیت های تیم مسابقات دانشجویی از سال گذشته تا کنون گفت: تیم مسابقات دانشجویی واحد اسلامشهر موفق به کسب رتبه اول و دوم در مسابقات سازه ماکارونی کارون کاپ،
کسب مقام اول در مسابقات سازه ماکارونی دانشگاه سمنان و کسب مقام سوم در مسابقات سازه ماکارونی موسسه آموزش عالی آیندگان تنکابن شده است.

201

کد خبر: 951129

وب گردی

وب گردی