برگزاری نشست دانشجویی با موضوع «دستاوردهای مقاومت، هزینه سازش» در سما سیاهکل

دفتر فرهنگ اسلامی دانشکده فنی و جرفه ای سما سیاهکل در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اقدام به برگزاری نشست دانشجویی با عنوان «دستاوردهای مقاومت، هزینه سازش» در این مرکز آموزشی فرهنگی نمود

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، از سیاهکل،‌ در این نشست بصیرتی استاد غفار علیپور مدرس دانشگاه و تحلیلگر مسائل سیاسی اجتماعی در سخنانی با تبریک فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر به تبیین این عملیات غرورآفرین پرداخت و با گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان و فرماندهان این حماسه به یادماندنی ، یکی از مهمترین دلایل موفقیت در این جنگ نابرابر را «مقاومت» دانست و خاطرنشان کرد: تجربه نشان داده است درهر جا که برای احقاق حق خود مقاومت کردیم و قاطعانه ایستادیم پیروز شدیم و توانستیم بر دشمن غلبه کنیم بدون اینکه امتیازی به آنان بدهیم.

وی خاطرنشان نمود: بعد از تمام اتفاقاتی که در طول تاریخ انقلاب اسلامی افتاده برای همه ثابت شده است که هزینه ای که برای مقاومت و ایستادگی می شود بسیبار کمتر از هزینه هایی است که در نتیجه سازش به وجود می آید.

علیپور «پیروزی انقلاب»، «دوران دفاع مقدس»، «جنگ 33 روزه اسرائیل علیه لبنان»، «جنگ 22 روزه غزه»، «شکست داعش» و ... را از ثمره های مقاومت عنوان نمود.

وی در ادامه سخنانش گریزی به مسائل روز به ویژه موضوع برجام زد و به تحلیل و واکاوی در مورد این توافقنامه بین المللی پرداخت و به سوالات متعدد دانشجویان پاسخ گفت.

کد خبر: 951225

وب گردی

وب گردی