مدیران دوتابعیتی رسانه ملی را برکنار کنید

بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما در نامه ای خطاب به دکترعسکری رییس سازمان صداوسیما خواستار برکناری مدیران دوتابعیتی این سازمان و اجرای ماده 989 قانون مدنی کشور شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در بخش هایی از نامه بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما به علی عسکری آمده است: «دشمنان جمهوری اسلامی ایران امروزه از راه های مختلفی در صدد ضربه زدن به امت وانقلاب اسلامی هستند .یکی از این راه ها نفوذ بر افراد و نهاد های مهم کشور است.

به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی): ساده ترین شکل نفوذ همین نفوذ موردی می باشد که درآن دشمن جاسوس یا جاسوسانی را در لباس دوست وارد دستگاه مورد نظر می کند تا از طریق آنها به اهداف خود برسد. از طرفی ایشان در باب اهمیت و جایگاه دستگاه رسانه ملی فرموده اند: صداوسیما قرارگاه مقدم و فعال مقابله با جنگ نرم است و مدیران و کارکنان رسانه‌ی ملی، سرداران و سربازان این جنگ نرم هستند.

موضوع مدیران دو تابعیتی شاغل در دستگاه های دولتی که از مصادیق نفوذ فردی می باشد طی ماه های گذشته حواشی زیادی را ایجاد نموده است. کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی نیز گزارش خود را در این خصوص ارائه کرده است. ظواهر و شواهد امر حاکی از آن است که برخی از این مدیران دو تابعیتی در رسانه ملی مشغول به فعالیت‌اند.

بسیج دانشجویی دانشگاه صدا و سیما از جنابعالی درخواست شناسایی و برکناری مدیران دوتابعیتی شاغل در سازمان صدا و سیما مطابق ماده 989 قانون مدنی کشور را دارد. امید است که این تلاش در راستای حفظ امانت صدا و سیمای نظام اسلامی با عنایت به جایگاه راهبردی این نهاد فرهنگی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی مورد قبول درگاه حق واقع گردد.

203

کد خبر: 951227

وب گردی

وب گردی