شگرد جدید نقل و انتقالاتی/ جذب ستاره با نیت تحقیر!

مسوولان و دلالان فوتبالی برای فصل نقل و انتقالات شگرد جدیدی را رونمایی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، فصل نقل و انتقالات در فوتبالی زمانی است که تیم ها و بازیکنان بیشتر از همیشه به حاشیه کشیده می شوند؛ همه تیم ها به دنبال بازیکن خوب و مدنظر سرمربی می گردند تا هرطور شده او را جذب کرده یا در باشگاه نگه دارند. در این میان شور و هیجان هواداران دو تیم پایتخت به این حواشی بیشتر دامن می زند تا این فصل نقل و انتقالات درست شبیه جنگی میان مدیرعامل ها پیش برود.

در این دوره فقط کافی است اسم بازیکنی برده شود تا تکاپوی تیم ها برای به دست آوردن آن بازیکن در هر سطحی بیشتر و بیشتر شود. جنگ جذب بازیکن در بعضی موارد به ضرر باشگاه ها نیز تمام می شود اما مدیرعامل ها برای نشان دادن قدرت خود و محبوبیت تیم شان تن به چنین اشتباهاتی می دهند.

در این میان هستند کسانی که به جای پیشرفت و بالا بردن سطح تیمشان بیشتر به دنبال تخریب رقبا و کوچک نشان دادن آنها هستند. در برخی موارد دیده شده تیمی با یک بازیکن قرارداد داخلی بسته اما برای خودنمایی شایعه هایی می سازد مبنی بر اینکه تیم حریف به دنبال جذب بازیکن مورد نظر است اما به یکباره قرارداد امضا شده و عکس یادگاری با پیراهن همان بازیکن با تیم دیگری منتشر می شود!

این شگرد جدید فوتبالی ها برای فصل نقل و انتقالات است. نزدیک ترین موردی که اتفاق افتاد جذب الهیار صیادمنش در استقلال بود. برخی کابران فضای مجازی آبی ها شایعه حضور صیادمنش در لیست برانکو را به راه انداخته بودند در صورتی که توافقات نهایی بین این بازیکن و استقلال صورت گرفته بود، از طرفی دیگر «الهیار» اصلاً جایی در لیست سرمربی پرسپولیس نداشت و این صحبت ها تنها برای تخریب پرسپولیس و نشان دادن ناتوانی این باشگاه برای جذب بازیکن مطرح شد. اما پرسپولیس با حرکتی هوشمندانه از خرید جدید خود مهدی شیری رونمایی کرد تا در مرحله اول نقشه حریف را نقش بر آب کند و در نهایت هواداران را در آرامش حفظ کند.

این روزها از این اخبار زیاد به گوش هواداران خواهد رسید و اصلی ترین عامل پخش چنین شایعه هایی خود هواداران در فضای مجازی هستند. در این فصل اگر پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باز نشود رقیب سنتی سرخ پوشان در این مورد حسابی از آنها پیشی خواهد گرفت و با محرومیت پرسپولیس در مورد جابجایی بازیکنان هیجان این دوره را کم می کند.

601

کد خبر: 951255

وب گردی

وب گردی