تیام، استقلالی ها را امیدوار کرد!

مهاجم سنگالی تیم فوتبال استقلال با گلزنی هایش خیلی زود میان هواداران محبوب شد تا مسوولان همه تلاش‌شان را برای حفظ این بازیکن انجام دهند. 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال استقلال تهران درصدد جذب یا حفظ بازیکنان مورد نظر وینفرد شفر است تا از محرومیت پرسپولیس در پنجره نقل و انتقالات حسابی استفاده کند و تیم خود را به بهترین شکل ممکن ببندد. با آمدن مامه بابا تیام به استقلال این بازیکن با گلزنی هایش خیلی زود میان هواداران و شفر محبوب شد تا مسوولان همه تلاششان را برای حفظ این بازیکن انجام دهند.

این مهاجم سنگالی که از اروپا و تیم های حوزه خلیج فارس پیشنهادات نجومی دارد شرط مهمی برای ادامه همکاری اش با استقلال گذاشته است. یکی از نزدیکان به باشگاه استقلال به ایسکانیوز خبرداد تیام به مسوولان استقلال گفته در صورت صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تخفیف ویژه ای به آبی های پایتخت، در استقلال خواهد ماند.

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا امروز (2 خردادماه) برگزار خواهد شد تا استقلال حریف بعدی خود را بشناسد. پرسپولیس، الدحیل و السد دیگر تیم های صعود کننده هستند.

601

کد خبر: 951264

وب گردی

وب گردی