«من نوکر بابا نیستم» به دست کودکان ترکیه رسید

رمان «من نوکر بابا نیستم» نوشته‌ احمد اکبرپور از سوی نشرافق به زبان ترکی در ترکیه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، به تازگی نشر افق رمان، رمان «من نوکر بابا نیستم» نوشته احمد اکبرپور را به زبان ترکی استانبولی در ترکیه منتشر کرد.

ماجرای این رمان که برای گروه سنی نوجوان منتشر شده در روستا می‌گذرد. در این رمان، خواننده همراه با تعلیق‌های داستانی، با روایتی مانند پولی که از جیب پدری خسیس و سخت‌گیر توی چاه مستراح می‌افتد همراه می‌شود. در این اتفاق هیچکس حاضر نیست توی چاه برود و پدر تصمیم می‌گیرد یکی از بچه‌هایش را با زور توی چاه بفرستد، بچه مقاومت می‌کند و کشمکش بالا می‌گیرد...

درقسمتی از رمان آمده است:«لااله‌الاالله، اگر آدم چهار تا بد و بیراه نگوید و سر چند تا بچه یا پیرزنی داد نکشد که دق‌مرگ می‌شود! مرتیکه بی‌حیا، مفت و مجانی نان و نمک دولت را می‌خورد، اما عوض این‌که دنبال دزد و یاغی باشد، دست تو جیب‌هایش می‌کند و گوشش به دهان زن‌ها و چند تا آدم فضول است که امروز فلانی می‌خواهد بچه‌اش را ادب کند. آن‌وقت سوار اتولش می‌شود و مثل برق حاضر می‌شود که بعله نبینم بچه‌های‌تان را اذیت کنید! یا میان زن‌ها و مردها قدم می‌زند. فیس و افاده می‌فروشد و همین‌طور که کلاهش را جا به جا می‌کند، می‌گوید: «همه ما در مقابل قانون فلانیم و بهمانیم...»

502

کد خبر: 951275

وب گردی

وب گردی