خط 7 مترو،  درگیر حواشی سیاسی است

عضو سابق شورای شهر تهران در باره خط 7 مترو گفت :خط 7 مترو هیچ نقصی از لحاظ ایمنی و استاندارد  ندارد ، البته خلاءهایی از جمله  کمبود ناوگان ،پله برقی وجود دارد که این موانع دلیلی بر کار نکردن این خط نمی شود.

سردار مرتضی طلایی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز ، درباره خط 7 مترو گفت: یکی از موضوعاتی که در همان روزهای آغاز به کار شورای جدید مطرح شد،خط 7 مترو بود. در واقع به دلیل مسائل فنی زیر سوال رفت.


وی گفت :زمانی که یک سرمایه گذاری بزرگ و عظیم برای پروژه ای ،صورت می گیرد و به نقطه ای می رسد که قابل بهره برداری می شود ، ممکن است قسمت هایی از آن کامل نباشد ، اما از لحاظ خدمت رسانی مورد استفاده قرار گیرد.


عضو سابق شورای شهر تهران افزود : بر پایه همین استدلال ،خط 7 مترو یکی از بزرگترین و مهم ترین خطوط مترو تهران است ، خط 7 هیچ نقصی از لحاظ ایمنی و استاندارد ندارد ، البته خلاءهایی از جمله کمبود ناوگان ،پله برقی وجود دارد که این موانع دلیلی بر کار نکردن این خط نمی شود.

طلایی در ادامه گفت: در واقع خط 7 مترو هیچ مشکل فنی ندارد بلکه در بخش های خدماتی با ضعف هایی روبرو است.


وی در پایان افزود :به عقیده بنده ؛مدیران جدید شهر نباید مردم را بدلیل مسائل حاشیه ای یا سیاسی از خدمات حمل و نقل ریلی محروم بکنند.

برای خواندن مطالب بیشتر در این زمینه اینجا را بخوانید.


خبرنگار : حسین طالبی
706

کد خبر: 951342

وب گردی

وب گردی