سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا در مراسم سالروز فتح خرمشهر ، حماسه سوم خرداد را پیام آور اسقامت ، از خود گذشتگی و توانایی ملت بزرگ ایران خواند و در ادامه گلزار شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا قبار رویی و عطر افشانی شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، همزمان با فرارسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزاد سازی خرمشهر ، مراسم بزرگداشت این روز حماسی با حضور اساتید ، کارکنان و دانشجویان در جوار یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا برگزار شد .

سرپرست واحد بیضا گفت : «بی شک حماسه سوم خردادماه ، روز آزاد سازی خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس به حساب می آید که در تقویم ایران اسلامی همیشه ماندگار خواهد شد.»

دکتر علیرضا ملایی ، حماسه سوم خرداد را پیام آور اسقامت و ازخود گذشتگی خواند و گفت : « عملیات بیت المقدس که باعث آزاد سازی خرمشهر شد دشمنان را مایوس و شگفت زده کرد و بار دیگر توانایی های ملت بزرگ ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید .

سرپرست واحد بیضا با تاکید بر ادامه راه شهدا افزود :« حماسه سوم خرداد و دیگر پیروزی ها مرهون جانفشانی ها و رشادت های رزمندگان و شهدای والا مقام است که با نثار جان خود افتخار دیگر به افتخارات ایران اسلامی اضافه کردند .

دکتر ملایی در ادامه با اشاره به جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم گفت : در گزارشات معتبر منتشر شده رتبه دانشگاه آزاد اسلامی در تولید علم در بین کشور های جهان یک رشد چشمگیر و صعودی است که خود بیانگر پتانسیل های بالای این مجوعه بزرگ است که این نیز خود مرهون خون شهدا و جانفشانی های رزمندگان اسلام است .

به گزارش ایسکانیوز ، گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدای واحد بیضا و برگزاری زیارت پر فیض عاشورا ، از ویژه برنامه های این دانشگاه به مناسبت آزادسازی خرمشهر بود .

کد خبر: 951389

وب گردی

وب گردی