نباید در آمار و ارقام اعتیاد و مواد مخدر کرمانشاه سیاه نمایی شود

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با بیان اینکه اعتیاد معضل و آسیب اجتماعی همه استانهای کشور است، گفت: نباید در آمار و ارقام اعتیاد استان سیاه نمایی شود.

به گزارش ایسکانیوز، هوشنگ بازوند امروز، چهارشنبه، در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با قدردانی از عملکرد خوب این شورا در سال گذشته، گفت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه مقابله با مواد مخدر در استان انجام شده که جای تقدیر از همه دست اندرکاران شورای مبارزه با مواد مخدر استان دارد.

وی به تاکید مقام معظم رهبری بر بحث مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری مبارزه با مواد مخدر را اولویت کار در بحث مقابله با آسیب های اجتماعی عنوان کردند.

بازوند اعتیاد را یکی از موانع جدی توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد و افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و با توجه به اینکه اعتیاد مانع جدی توسعه است، مجلس نیز ورود خوبی در این زمینه داشته و در برنامه ششم توسعه تاکید شده تمام آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد باید تا پایان برنامه 25 درصد کاهش یابد.

استاندار کرمانشاه مبارزه با مواد مخدر را یکی از اولویت های اصلی استان در بحث آسیب های اجتماعی عنوان کرد و افزود: این مبارزه با قدرت در کمیته های مربوطه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پیگیری خواهد شد و امیدواریم بتوانیم امسال به اهداف مدنظر مطابق برنامه ششم برسیم.

بازوند با بیان اینکه معضل مواد مخدر مختص استان نیست، گفت: این آسیبی است که گریبانگیر کشور شده و خاص استان نیست، بنابراین نباید در آمار و ارقام اعتیاد و مواد مخدر استان سیاه نمایی شود.

رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه افزود: آسیب اجتماعی همواره وجود دارد، اما گاهی سیاه نمایی می‌شود و نباید اجازه دهیم این سیاه نمایی ها منجر به غبارآلود شدن چهره زیبای استان شود.

بازوند تاکید کرد: همه باید بدون سیاه نمایی در زمینه برخورد و مقابله با مواد مخدر فعالیت کنند.

900/902

کد خبر: 951396

وب گردی

وب گردی