سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی باید به‌صورت هم‌زمان دنبال شود

استاندار مازندران، همچنین با تأکید براینکه باید سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را به‌صورت هم‌زمان دنبال کنیم گفت: در فرایند جذب سرمایه‌گذار خارجی باید تسهیل گری کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد اسلامی شامگاه چهارشنبه در نشست مرکز خدمات سرمایه‌گذاری خارجی با تأکید برجذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و زیربنایی استان، اجرای راه‌آهن برقی تهران - شمال را ازجمله پروژه‌های بزرگ برای توسعه استان بیان کرد.

وی همچنین با تأکید بر تسریع در انتشار فراخوان سرمایه‌گذاری پروژه راه‌آهن برقی تهران – شمال، اجرای راه‌آهن برقی نوار ساحلی خزر را از دیگر طرح‌ها بیان کرد.

اسلامی خواهان بهره‌گیری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان شد و با اشاره به پایش تسهیلات تحقق سرمایه‌گذاری گفت: باید از ظرفیت‌های همسایگان استان‌های شمالی برای تقویت مناسبات تجاری و اقتصادی بهره‌گیری شود.

استاندار مازندران به ظرفیت کشورهای حاشیه دریای خزر و بازار روسیه اشاره کرد و گفت: سه استان روسیه برای توسعه مناسبات تجاری با استان‌های شمالی ایران اعلام آمادگی کرده‌اند و باید مرکز سرمایه‌گذاری خارجی فعالانه‌تر وارد میدان شود.

اسلامی، خواهان صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری خارجی در سریع‌ترین زمان شد سرمایه‌گذاری در حوزه نیروگاهی و برق را ازجمله اولویت‌ها برشمرد و گفت: باید در حوزه نیروگاه‌های مقیاس کوچک از ظرفیت سرمایه‌گذاری خارجی استفاده شود.

استاندار مازندران، همچنین با تأکید براینکه باید سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی را به‌صورت هم‌زمان دنبال کنیم اظهار داشت: در فرایند جذب سرمایه‌گذار خارجی باید تسهیل گری کرد.

901

کد خبر: 951477

وب گردی

وب گردی