راه اندازی باشگاه همراهان نمایشگاه قرآن با هدف ایجاد مشارکت مردمی

مدیر کمیته روابط عمومی نمایشگاه قرآن کریم، در برنامه تلویزیونی «رصد» شبکه قرآن و معارف سیما گفت: باشگاه همراهان نمایشگاه قرآن با هدف ایجاد مشارکت مردم در حوزه فعالیتهای قرآنی راه اندازی شده است.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از ستاد خبری، فخرالدین اسماعیلی مدیر کمیته روابط عمومی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور در برنامه تلویزیونی «رصد» شبکه قرآن و معارف سیما به تشریح برنامههای این کمیته پرداخت و ضمن تقدیر از رسانه ملی در جهت پوشش خبری نمایشگاه قرآن گفت: فعالیتهای روابط عمومی به دو بخش پشتیبانی و خدماترسانی تقسیم میشود که در بخش پشتیبانی، خدمات ارزندهای به کمیته ها ارائه و زیرساختهایی برای آنها فراهم شد و طی تعامل و همکاری با رسانه ملی و رسانههای مکتوب، فعالیتهای کمیته ها و بخشهای مختلف بهصورت مستمر به نمایش گذاشته میشود.

مدیر کل روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد همچنین به دیگر فعالیتهای این کمیته اشاره کرد و افزود: اطلاع رسانی گسترده و نصب پلاکاردها و بنرهای تبلیغاتی در سطح معابر و در محوطه مصلای امام(ره) بر عهده روابط عمومی است و هرگونه اطلاعرسانی در غرفهها و بخشها با هماهنگی این کمیته انجام میشود.

اسماعیلی درباره باشگاه همراهان نمایشگاه قرآن نیز گفت: از ابتدا، سیاست معاونت قرآن و عترت بر ایجاد مشارکت در اجرای نمایشگاه بود و به همین منظور نیز نمایشگاه از انحصار پایتخت رهایی یافت و در سراسر کشور به صورت همزمان برگزار شد. یکی از رویکردهای نمایشگاه بیست و ششم نیز راهاندازی باشگاه مجازی همراهان نمایشگاه است که با مشارکت علاقهمندان به حوزه فعالیتهای قرآنی اداره میشود که عزیزان میتوانند با عضویت در به سامانه اینترنتی iqfa.ir از مزایا و بنهای خرید تا یک میلیون ریال و همچنین جوایز نقدی بدون قرعه کشی بهرهمند شوند.

501

کد خبر: 951599

وب گردی

وب گردی