استقبال سرد دانشجویان هیوستون از "نیکی هیلی"

نماینده آمریکا در سازمان ملل که برای مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه هیوستون حضور یافته بود با انتقاد شدید از طرف آن ها رو به رو شد و اجازه سخنرانی در این مراسم را نیافت.

به گزارش ایسکانیوز،دانشجویان هیوستون ضمن برخورد شدید با نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد، به او اجازه سخنرانی در مراسم فارغ التحصیلان این دانشگاه را ندادند.
هیلی با اعتراضات و شعارهای حاضران در این مراسم روبرو شد. دانشجویان با شعارهای خود سخنرانی نیکی هیلی را قطع و او را به علت حمایت هایش از اسرائیل، جنایتکار توصیف کردند.

یکی از حاضران در برابر نیکی هیلی گفت:"برو و برای بن سلمان و بن زاید سخنرانی کن.آن ها برای سخنان تو ارزش قائل هستند، اما از نظر ما سخنان تو بی ارزش است. تو به علت حمایت از جنایت های اسرائیل در حق فلسطینی ها باید به اتهام جنایت جنگی زندانی شوی."
معترضان که پرچم های فلسطین را در دست داشتند، فریاد می زدند:«دستان تو به خون آغشته است.»
یکی از معترضان گفت:"تو از قتل عام یک ملت حمایت می کنی. تو شریک تروریست ها و اشغالگران هستی."
جمعیت دانشجویان حامی عدالت در فلسطین در دانشگاه هیوستن با صدور بیانیه ای از سیاست های کینه توزانه و نژادپرستانه نیکی هیلی علیه فلسینی ها و نادیده گرفتن ظلم ها در حق آن ها انتقاد کرد.
در این بیانیه آمده است نیکی هیلی از همه توان خود برای جلوگیری از تحقیقات کمیته حقوق بشر سازمان ملل درباره جنایت های اسرائیل در نوار غزه استفاده کرد و سابقه طولانی در ساکت کردن صداهای اعتراض به اقدامات وحشیانه اسرائیل علیه فلسطینی ها دارد.

نیکی هیلی نماد نژادپرستی ریشه دار در موضع آمریکا علیه فلسطینی هاست. رفتارها و سخنان نیکی هیلی نشان می دهد که او همدست در نسل کشی ملتی است که برای آزادی خود مبارزه می کند.

کد خبر: 951611

وب گردی

وب گردی