چرا مرزبان ایران را ترک کرد؟!

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ماهشهر پس از پایان فصل اخیر لیگ آزادگان، ایران را ترک کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، با وجود این که نزدیک به یک ماه از پایان رقابت های لیگ آزادگان گذشته اما حاشیه های مربوط به تیم های صعود کننده و ناکام لیگ دسته اول تمامی ندارد.

تیم فوتبال نساجی مازندران موفق شد در هفته پایانی با پیروزی 6 بر صفر در خانه راه آهنِ قعرنشین و به لطف تفاضل گل بهتر، جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند و خونه به خونه بابل، دیگر تیم مازندرانی با وجود پیروزی 2 بر یک مقابل برق شیراز و هم‌امتیاز شدن با نساجی، یک گل کم آورد.

حالا مالک باشگاه خونه به خونه مدعی است نساجی تبانی کرده و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال باید رأی به سقوط نساجی و صعود خونه به خونه به لیگ برتر هجدهم بدهد.

اما در این میان شایعاتی علیه خونه به خونه نیز به گوش می رسد که انگشت اتهام تبانی را به سوی این تیم هم نشانه می رود. علیرضا مرزبان، سرمربی سابق خونه به خونه که در اواخر فصل جاری هدایت شهرداری ماهشهر را بر عهده گرفت، پیش از دیدار هفته سی و دوم مقابل خونه به خونه، دو بازیکن تیمش به نام های رضا حقیقی، هافبک سابق پرسپولیس و تیم ملی و همچنین علی اصغر شیردل را اخراج کرد.

حالا هواداران نساجی در فضای مجازی از این نکته می پرسند چرا بازیکنی که مدت هاست از آمادگی و شرایط بازی به دور بوده را باید جذب کنند و چرا باید 3 روز قبل از بازی با خونه به خونه از تیم کنار گذاشته شود؛ دیداری که با نتیجه 3 بر صفر به سود خونه به خونه تمام شد!

مرزبان مبلغی از قرارداد خود با خونه به خونه را طلبکار بود و پس از پایان فصل هم ایران را ترک کرد. حالا طرفداران نساجی که تیم شان پس از 24 سال به سطح اول فوتبال ایران آمده و متهم به تبانی هم شده، می خواهند بدانند چرا مرزبان به این سرعت از کشور خارج شده و به ابهامات پاسخ نداده است.

604

کد خبر: 951617

وب گردی

وب گردی