کاهش تاخیر و روزآمدی اعزام مشمولان به  خدمت سربازی

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در مشهد از افزایش ظرفیت‌های آموزشی برای کاهش تاخیر و روز آمدی اعزام مشمولان به دوره خدمت سربازی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز از پایگاه خبری پلیس، سرتیپ پاسدار "بهرام نوروزی" که برای بازدید از معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی به مشهدالرضا(ع) سفر کرده است، گفت: ابعاد ماموریتی و گستره کار در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی بعد از تهران بیشترین حجم کار را داراست و خوشبختانه با وجود بیشتر اعزام مشمولان، شاهد رضایتمندی مردم عزیز و شهروندان فهیم و قانون‌مدار هستیم.

سردار نوروزی گفت: در ماه‌های اخیر با پشتیبانی‌های سردار "کریمی"، فرمانده انتظامی خراسان رضوی شاهد تحولات گسترده و توسعه‌ای در معاونت وظیفه عمومی استان بوده‌ایم و این اقدامات، تلاش و اهتمام جدی برای خدمت صادقانه به مردم و ایفای نقش و ماموریت‌های محوله جای تقدیر و تشکر دارد.

وی در پایان با عرض خداقوت به کارکنان معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی از افزایش ظرفیت‌های آموزشی خبر داد و گفت: امیدواریم با این افزایش ظرفیت‌های آموزشی، تاخیر‌های اعزام مشمولان را کاهش داده و به روزآمدی برسیم.

700

کد خبر: 951648

وب گردی

وب گردی