کمبود بنزین در شیراز با ورود نیروهای مسلح مدیریت شد

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر ‌فارس گفت: در روزهای گذشته که در پی اعتراض رانندگان تانکرهای سوخت‎رسان با کمبود بنزین در شیراز روبه‌رو شدیم، نیروهای مسلح در کنار مسئولان در صحنه وارد شده و با تجهیزات خودرویی خود در مدیریت رفع کمبودها تاثیرگذار بودند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ کوشکی امشب در مجمع فصلی بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه ناحیه ثارالله شیراز که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان با استفاده از فضای مجازی در حال توطئه و به نوعی به دنبال برهم زدن نظم جامعه عمومی هستند که باید در این راه بصیرت داشت.

وی بیان کرد: در این راه مردم نبایدبه هر موضوعی که در فضای مجازی مطرح می‌شود توجه کنند، اگر به شایعات که توسط دشمن در حال برنامه‌ریزی است توجه کنیم، به طور غیرمستقیم به عرصه دشمن وارد شویم.

معاون سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال بزرگ جلوه دادن مشکلات به ویژه در حوزه اقتصاد هستند خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد دشمنان از هر بهانه از جمله موضوع صنفی رانندگان تانکرهای سوخت‌رسان استفاده کرده و به عنوان ضد انقلاب در فضای مجازی موج‌ساری کنند.

کوشکی گفت: امروز دشمن به دنبال این است نیروهای انقلابی را از بدنه نظام خارج کرده و نامیدی را در مردم شکل دهند و در این زمینه باید آگاهی و بصیرت لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه نمی‌گوییم هیچ نقص و ایرادی در کشور نداریم اما باید کشور را همراهی کنیم و در این راه نیز نقش پیشکسوتان این است جوانان را هدایت کرده و نگذارند اراده آنان پایین آید.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس همچنین با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با بیان اینکه خرمشهربه دست کسانی آزاد شد که با عشق به اهل بیت (ع) و با تاسی از قرآن در میدان نبرد بودند، بیان کرد: مهم ترین ویژگی که سبب پیروزی شد یکی ولی خدا و دیگری ولایت مداری بود.

در این مراسم نیز سرهنگ زارعی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز نیز در سخنان کوتاهی با گرامیداشت یاد و خاطره سالروز آزادی خرمشهر اظهار داشت: هنوز خرمشهرها در پیش است و باید همواره آماده دفاع از ارزش ‌های انقلاب اسلامی شویم.

زارعی بیان کرد: پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس روزی مدافعان انقلاب در عرصه دفاع بودند و امروز نیز باید مدافع دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی باشند.

901

کد خبر: 951652

وب گردی

وب گردی