هیگواین تنها ۷۲ ساعت بعد از به دنیا آمدن فرزندش به اردوی آرژانتین پیوست

ستاره آرژانتینی یوونتوس آماده است که تیمش را در جام جهانی ۲۰۱۸ همراهی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، گونزالو هیگواین، مهاجم ۳۰ ساله باشگاه یوونتوس تنها ۷۲ ساعت پس از به دنیا آمدن دخترش به اردوی آرژانتین ملحق شد تا هر چه سریعتر برای جام جهانی ۲۰۱۸ آماده شود.

وی در این خصوص اظهار داشت: مردم فکر می کنند که ما فداکاری نمی کنیم اما من همین حالا فرزند تازه به دنیا آمده ام را رها کردم و به اردو آمدم.

گونزالو هیگواین با زدن ۵ گل در جام جهانی در کنار لیونل مسی، بهترین گلزنِ جام جهانی آرژانتین در قرن جدید است. اگرچه هیگواین نسبت به مسی کمتر بازی کرده است. هیگواین همچنین سومین مهاجم تاریخ آرژانتین است که در جام جهانی موفق شده هتریک کند.

او اگر بتواند در تورنمنت ۲۰۱۸، سه گل به ثمر برساند، از نظر تعداد گل های جام جهانی به دیگو مارادونا که سابقه ۴ جام جهانی را در کارنامه دارد، می رسد. گونزالو هیگواین با ثبت ۳۱ گل در ۷۰ بازی، ششمین مهاجم گلزن تاریخ آرژانتین است و احتمالا می تواند به زودی جای دیگو مارادونا را که در ۹۱ بازی، ۳۴ گل ثبت کرده بود بگیرد و پنجم شود. در میان مهاجمانی که بعد از آغاز قرن جدید، اولین بازی ملی خود را برای آرژانتین انجام داده اند، تنها لیونل مسی با ثبت 0.5 گل در هر مسابقه، آمار بهتری از هیگواین 0.44 دارد.

606

کد خبر: 951702

وب گردی

وب گردی