مرگ جوان  38 ساله در آتش سوزی فروشگاه مانتو خیابان جمهوری

حریق در یک فروشگاه مانتو و پوشاک، موجب مرگ یک نفر مرد جوان شد.

به گزارش ایسکانیوز ازپایگاه خبری 125، طی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله نیروهای سه ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 20 امشب خود را به خیابان جمهوری اسلامی، بعد از سه راهی جمهوری ساندند.
علیرضا جبارزاده معاون منطقه پنج عملیات آتش نشانی که به همراه آتش نشانان در محل حادثه حضور داشت، در این خصوص گفت: طبقه همکف و اول یک ساختمان هفت طبقه که کاربری فروشگاه مانتو و پوشاک داشت و مساحت هر طبقه به 150 متر مربع می رسید دچار آتش سوزی شده و زبانه های آتش از درب و پنجره های فروشگاه به بیرون زبانه می کشید.
وی در ادامه افزود: دود غلیظی به راهروها و طبقات بالایی ساختمان سرایت کرده بود که نیروهای آتش نشانی بی درنگ جریان اصلی برق و گاز ساختمان را قطع کردند و پس از مجهز شدن به دستگاه های تنفسی و لوله های آبرسانی، مشغول مهار آتش سوزی شدند.


معاون منطقه پنج عملیات آتش نشانی، اضافه کرد: آتش نشانان هنگام مهار آتش سوزی با یک نفر مرد حدوداً 38 ساله که دچار سوختگی شدید شده بود و کاملاً بی هوش بود، مواجه شدند و به سرعت وی را از محل حادثه خارج کرده و تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.
جبارزاده خاطرنشان کرد: متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی از سوی امدادگران اورژانس، مشخص شد مرد جوان بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.
گفتنی است؛ آتش نشانان در ادامه عملیات خود، 7 نفر را از طبقات بالایی ساختمان نجات دادند و با تلاش همه جانبه، آتش سوزی را پیش از سرایت به اطراف مهار و کاملاً خاموش کردند.

700

کد خبر: 951737

وب گردی

وب گردی