حریق در پارکینگ موتورسیکلت های صفر کیلومترمهار شد

آتش سوزی گسترده در پارکینگ موتور سیکلت های صفر کیلومتر، با تلاش به موقع نیروهای آتش نشانی مهار و کاملا خاموش شد.

به گزارش ایسکانیوز از پایگاه خبری 125، این حادثه ساعت 15:35 روز گذشته رخ داد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه 125، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های 48 و 117 به همراه گروه امداد و نجات 2 را به بزرگراه شهید محلاتی، خیابان لرستان رهسپار کرد.
حسن علیمردانی مدیر منطقه هشت عملیات آتش نشانی که به همراه نیروهای آتش نشانی خود را به محل حادثه رسانده بود، گفت: در یک ساختمان خالی از سکنه دو طبقه به مساحت تقریبی 100 مترمربع که در طبقه همکف آن حدود 60 دستگاه موتورسیکلت صفر کیلومتر نگه داری می شد، آتش سوزی رخ داده و دود بسیار غلیظی از پنجره های این ساختمان خارج می شد.
وی افزود: آتش نشانان به سرعت محل حادثه را ایمن سازی کردند و پس از مجهز شدن به دستگاه های تنفسی، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده، مشغول مهار زبانه های آتش شدند.


مدیر منطقه هشت عملیات آتش نشانی، ادامه داد: در هنگام رسیدن نیروهای آتش نشانی، پنج دستگاه از موتور سیکلت ها کاملا شعله ور بودند که آتش نشانان در یک عملیات نفسگیر، مانع از رسیدن حرارت به موتورسیکلت های دیگر شدند و با تلاش همه جانبه آتش سوزی را مهار و کاملا خاموش کردند.
علیمردانی خاطر نشان کرد: خوشبختانه با توجه به خالی از سکنه بودن ساختمان، به هیچ یک از شهروندان آسیبی نرسید.

700

کد خبر: 951761

وب گردی

وب گردی