نباید بار مالی دولت را افزایش دهیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید بار مالی دولت را افزایش دهیم، تاکید کرد: اکنون ۴ و نیم میلیون کارمند دولتی داریم که تعداد زیادی است و نباید این میزان را افزایش دهیم.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که به قم سفر کرده است، امروز جمعه ( ۴خردادماه) در دیدار با مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی کشور، اظهار داشت: برای کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب روستایی می‌توان از روستائیان استفاده کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم برخی روستاها حتی برای آسفالته کردن جاده‌های روستایی هزینه‌هایی را تقبل می‌کنند، البته شرایط همه روستاها یکسان نیست و نمی‌توان انتظار کمک از همه روستاها داشت.

وی افزود: شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی زیان ده هستند و قیمت گذاری مناسبی برای آب روستایی دیده نشده است، البته در شرایط فعلی روستاها نیز وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند و نمی‌توان به مردم فشار آورد.

لاریجانی خطاب به مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی کشور، گفت: در زمینه راه مناسب برای کسب درآمد برای شرکت آب و فاضلاب روستایی فکر کنید، زیرا تصور اینکه دولت به آب و فاضلاب روستایی کمک کند، غلط است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید بار مالی دولت را افزایش دهیم، تاکید کرد: اکنون ۴ و نیم میلیون کارمند دولتی داریم که تعداد زیادی است و نباید این میزان را افزایش دهیم.

فارس

303

کد خبر: 951767

وب گردی

وب گردی