بازار نقل و انتقالات در دستان بیرانوند!+عکس

با وجود محرومیت و روشن نشدن تکلیف دادگاه cas اما مسوولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با بازیکنان مدنظر برانکو انجام داده اند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایران در آستانه شروع شدن است اما خیلی از تیم ها از ماه ها پیش با گزینه های مدنظر خود وارد مذاکره شده اند و برخی قراردادهای داخلی شان را هم بسته اند. در این میان تیم فوتبال پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات محروم است و هواداران این تیم حسابی نگران فصل آینده هستند.

با وجود محرومیت و روشن نشدن تکلیف دادگاه cas اما مسوولان باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با بازیکنان مدنظر برانکو انجام داده و با برخی به توافق هم رسیده اند. نقل و انتقالات در فوتبال زمانی است که از هیجان و حواشی زیادی برخودار است و کوچک ترین صحبت های درِگوشی به نظر بمب این برهه از فوتبال محسوب می شود!

حالا زمان شیطنت اطرافیان باشگاه هاست تا هر روز شایعه ای را در این خصوص به راه بیاندازند. علیرضا بیرانوند یکی از بازیکنانی است که این روزها حسابی به برخی شایعات قوت می بخشد. دروازه بان ملی پوش پرسپولیس با حضور فعال درفضای مجازی و کامنت های عجیب و غریبش برای بعضی بازیکنان به نوعی آنها را به جمع سرخپوشان نزدیک می کند.

چندروز پیش برای مرتضی تبریزی بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن نوشت: "امیدوارم سال خوبی باهم داشته باشیم، می بینمت!" که با این کامنت نگاه ها را به سمت تبریزی برد و هواداران را نسبت به باز شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس امیدوار کرد. این بازیکن دست از شیطنت هایش بر نداشته و دوباره با کامنتی برای محمدرضا خانزاده نوشت: " داداش زودی بیا ایشالله هتریک قهرمانی با خودت" .

بیرانوند از این کار دو هدف بیشتر ندارد، یا می خواهد خبرهای خوش باشگاه پرسپولیس را غیر رسمی به گوش هواداران برساند یا می خواهد حسابی حواس رقبا را برای جذب بازیکن پرت کند تا مسوولان باشگاه پرسپولیس آرام و با خونسردی کارهای شان را انجام دهند!

601

کد خبر: 951874

وب گردی

وب گردی