مراسم احیای شب قدر در مساجد دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تشریح برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه، از برگزاری عمومی مراسم احیای شب‌های قدر در مساجد دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد، گفت: حال و هوای ماه مبارک رمضان بر فضای دانشگاه آزاد اسلامی حاکم شده است و به همین منظور محافل انس با قرآن به صورت گسترده‌ در حال اجراست.

وی با بیان اینکه مساجد دانشگاه آزاد اسلامی میزبان برنامه‌های متنوعی برای دانشجویان، اساتید و حتی عموم مردم خواهد بود، گفت: برنامه‌های تبلیغی در دانشگاه آزاد اجرایی شده‌ است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به برگزاری مراسم اعتکاف رمضانیه اشاره کرد و گفت: مراسم اعتکاف در سطح واحد علوم و تحقیقات پیگیری شده است تا با حضور اساتید و دانشجویان علاقه‌مند به صورت گسترده برگزار شود.

دکتر کلانتری همچنین از برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در مساجد دانشگاه‌ آزاد اسلامی خبر داد و گفت: تمام مساجدی که به مناطق مسکونی نزدیک‌ هستند، در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت به طوری که هم‌اکنون برنامه‌ریزی‌های جدی برای برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در نظر گرفته شده است.

وی گفت: برخی برنامه‌ها در حال اجرا و برخی در آینده اجرا خواهد شد.

202

کد خبر: 951946

وب گردی

وب گردی