«تحقیقات رسانه»  به دکه روزنامه فروشی ها رسید

اولین شماره فصلنامه تحقیقات رسانه به سردبیری علی اکبر فرهنگی به دو زبان فارسی و انگلیسی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، اولین شماره فصلنامه تحقیقات رسانه با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی مهدی اختر محققی، سردبیری علی اکبر فرهنگی و با مدیریت اجرایی علی غیاثیان در 106 صفحه به دو زبان فارسی و انگلیسی به چاپ رسید.

فصلنامه تحقیقات رسانه، نشریه ای در حوزه ارتباطات و رسانه است که با بهره گیری از حمایت و مشاوره اساتید مجرب دانشگاهی به بررسی موضوعات و محورهای گوناگون مرتبط با رسانه و ارتباطات می پردازد.

این نشریه حاوی مطالبی چون: بازنمایی رویکرد درمانی چند وجهی در فیلم هایی با محوریت سوء مصرف مواد در سینمای ایران، تاملی بر تبلیغات محیطی درعصر حاضر، بررسی تاثیر مطبوعات بر وضعیت سرمایه اجتماعی دانشجویان ایران و فرانسه، نظریه تبادل اجتماعی نظریه ارتباطات و تعاملات بین فردی در جامعه، نظریه فراشناختی نظریه مدیریت طرح واژه های ارتباطات انسانی است.

مطالعه این نشریه تخصصی به تمامی متخصصان و علاقمندان حوزه ارتباطات و رسانه، پیشنهاد می شود.

علاقمندان می توانند با مراجعه به وب سایت فصلنامه به آدرس www.mediaresearch.ir نسبت به مطالعه و همچنین ارسال مقالات تخصصی با موضوعات مرتبط با ارتباطات و رسانه جهت چاپ در فصلنامه، اقدام کنند.

502

کد خبر: 951966

وب گردی

وب گردی