حفظ کرامت مردم و رفع مشکلات آنان یک ضرورت است

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مردم به دلیل مشکلات ناشی از خشکسالی به فرمانداری ها و دستگاههای اجرایی مراجعه می‌کنند، بر حفظ کرامت مردم، پاسخگویی و رفع مشکلات آنان تاکید کرد.


به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی استانداری؛ سید دانیال محبی استاندار، ظهر امروز در نشست با فرمانداران منطقه سیستان گفت: سیستان به دلیل خشکسالی و کمبود آب مشکلات زیادی دارد از این رو مردم ناگزیرند برای طرح مشکلات خود به فرمانداری ها و دستگاههای اجرایی مراجعه کنند که ضروری است مشکلات مردم با حفظ کرامت آنان به جد پیگیری شود.
وی ادامه داد: مردم هیچ راهی جز مراجعه به مسئولین ندارند و همیشه حق با مردم است لذا تکریم و گره گشایی از آنان بسیار مهم می باشد.
نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برای حل مشکلات فعلی منطقه سیستان بایستی پیشنهاد ها و برنامه های کوتاه مدت اجرا شود، افزود: اجرای برنامه ها و طرح های مقطعی برای کاهش مسایل مردم باید در دستور کار قرار گیرد و از فرمانداران و مسئولین انتظار می رود در این زمینه پیشنهادات خود را متناسب با شرایط منطقه ارایه دهند.
محبی تغییر الگوی کشت را با توجه به تغییرات اقلیمی منطقه یک ضرورت دانست.
وی پیگیری موضوعات مربوط به جوانان، اشتغال، شرایط تحصیل، اوقات فراغت و ازدواج جوانان را از مهمترین مسایل اجتماعی حوزه جوانان برشمرد.
استاندار مرز را بهترین فرصت برای ایجاد اشتغال و تامین معیشت مردم سیستان دانست و بر تسریع در راه اندازی بازارچه های مرزی تاکید کرد.
در ابتدای این نشست نیز فرمانداران حوزه سیستان هر کدام بصورا جداگانه به بیان مسائل و مشکلات شهرستان خود پرداختند.
پرداخت خسارت به کشاورزان، دامداران و عشایر، تامین علوفه برای دام دامداران و عشایر، تکمیل طرح های نیمه تمام و ایجاد اشتغال و تقویت معیشت مردم از مهمترین محورهای مطرح شده در این نشست بود.

کد خبر: 952014

وب گردی

وب گردی