دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان‎ و دانشگاه ژنو  تفاهم نامه همکاری امضا کردند

تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه ژنو و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) به امضا رسید.

به گزارش ایسکانیوز، از واحد اصفهان، پروفسور الکساندر حجازی و پروفسور سیلویا نائف از دانشگاه ژنو و «مارکوس لیتنر» سفیر سوئیس در تهران، از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان بازید کردند و در نشست مشترک هیأت سوئیسی با هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)، طرفین ضمن معرفی توانمندی ها و ظرفیت های آموزشی و تحقیقاتی دانشگاه خود، توافقاتی را در قالب تفاهم نامه همکاری فی مابین به امضا رساندند.

در این نشست دکتر آذین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از 370 واحد در سراسر کشور، بیش از 50 درصد آموزش عالی ایران را بر دوش دارد. دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز با برخورداری از 28 واحد و مرکز و اشتغال به تحصیل 95هزار دانشجو و فعالیت 2هزار و 600 عضو هیأت علمی تمام وقت، درصد بالایی از آموزش عالی استان را به خود اختصاص داده است.

در تفاهم نامه میان دانشگاه ژنو و دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان مقرر شد دو دانشگاه در زمینه برنامه های آموزشی و فعالیت­های پژوهشی مشترک، تبادل دانشجو، پژوهشگر و هیأت علمی، فرصت های مطالعاتی، گردهمایی­ های علمی مشترک، همکاری در مجلات و کتب علمی، زمینه­ سازی برای برگزاری دوره‌ها و کارگاه­ های مشترک و همکاری در زمینه ایجاد و توسعه پارک ­های علم و فناوری و تجاری­ سازی دانش های نوین، با یکدیگر همکاری کنند.

202

کد خبر: 952045

وب گردی

وب گردی