کلوپ: صلاح اگر می توانست به بازی ادامه می داد/ اشتباه دوم کاریوس به خاطر اشتباه اولش بود

سرمربی تیم فوتبال لیورپول گفت: صلاح اگر می توانست، بازی می کرد اما توانایی این کار را نداشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تیم فوتبال لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا در شهر کیف با نتیجه 3 بر یک مقابل رئال مادرید شکست خورد تا از قهرمانی ششم در اروپا باز بماند.

یورگن کلوپ پس از بازی در مورد مصدومیت محمد صلاح و اینکه امکان دارد جام جهانی را از دست بدهد، اظهار داشت: بله، باورنکردنی است. مصدومیت او از ناحیه شانه بسیار جدی است. اگر می توانست، بازی می کرد اما توانایی این کار را نداشت. به نظر شرایطش خوب نبود و در بیمارستان است.

وی همچنین در مورد اشتباهات کاریوس گفت: لوریس کاریوس این را می داند، همه می دانند. در چنین بازی بزرگی و در چنین فصل بزرگی، چنین اشتباهاتی تاسف بار است. او را درک می کنم. او پسر فوق العاده ای است. اشتباه دوم به خاطر اشتباه اول بود. هضم چنین بازی هایی سخت است.

سرمربی لیورپول در ادامه خاطرنشان کرد: گل قیچی برگردان گرت بیل باورنکردنی بود. ما هر کاری می توانستیم انجام دادیم و بچه ها تلاششان را کردند اما این بهترین نسخه برای ما نبود. تا امشب همه چیز عالی پیش رفته بود. شما برای پیروزی به فینال می روید. شانس خوبی برای ما بود و ما آن را از دست دادیم.

کلوپ در پایان گفت: ما همه چیز می خواستیم اما هیچ چیزی به دست نیاوردیم و در واقع با مصدومیت صلاح، همه چیز را از دست دادیم. من همه کاری که می توانستم، انجام دادم و به اندازه کافی خوب نبود. متاسفم.

کلوپ سپس در میان تشویق خبرنگاران جلسه را ترک کرد.

606

کد خبر: 952073

وب گردی

وب گردی