زیدان: به جدایی رونالدو فکر نمی کنیم/ رئال مادرید افسانه ای است

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید گفت: به کمی وقت نیاز دارم تا معنای این قهرمانی ها را بدانم، این باشگاه افسانه ای است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد با پیروزی 3 بر یک مقابل لیورپول، برای سومین سال پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

زین الدین زیدان در خصوص این دیدار اظهار داشت: احساس فوق العاده ای دارم. سه قهرمانی پیاپی با این باشگاه و با این تیم، باشکوه است. هنوز خودمان نمی دانیم چه دستاورد بزرگی کسب کردیم. می خواهیم از این لحظات لذت ببریم. فصل پیچیده ای داشتیم اما چنین پایانی، ما را خوشحال می کند.

وی ادامه داد: به کمی وقت نیاز دارم تا معنای این قهرمانی ها را بدانم. این باشگاه افسانه ای است. باشگاهی هستیم 13 قهرمانی در اروپا دارد و من خوشحالم که بخشی از این تاریخ بزرگ هستم.

گل بیل بهتر بود یا گل شما مقابل لورکوزن: شبیه هم نبود اما گل بیل از نظر زمانی، نزدیک تر است. واقعا باشکوه بود.

وی درباره ناراحتی بیل از نیمکت نشینی گفت: بیل به زمین آمد و کاری را که باید، انجام داد. دیگر از من می خواهید چه بگویم؟ ما حتی زمانی که آنها به تساوی رسیدند، به خودمان ایمان داشتیم. یک بازیکن به زمین رفت و تفاوت را رقم زد. گرت فوق العاده بود. به بچه ها گفتم از این لحظات لذت ببرند چون ممکن است دیگر پیش نیاید.

زیدان در مورد جدایی رونالدو از رئال مادرید گفت: به این مسائل فکر نمی کنیم. فقط به کارمان تمرکز داریم. بعد باید ببینیم چه می شود.

606

کد خبر: 952077

وب گردی

وب گردی