رونالدو: نمی توانم تضمین دهم در مادرید می مانم/ هفته آینده همه چیز مشخص می شود

فوق ستاره تیم فوتبال رئال مادرید در خصوص جدایی اش از این تیم صحبت کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، کریستیانو رونالدو پس از فتح کیف و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، در گفت و گو با خبرنگاران به نحوی صحبت کرد که گویا در آستانه جدایی از رئال مادرید است. گفته های وی واکنش های زیادی به همراه داشت تا اینکه سرانجام رونالدو در مصاحبه ای دیگر، به طور دقیق تر منظور خود را اعلام کرد.

رونالدو در این خصوص اظهار داشت: صحبت هایی به زبان آوردم که در آن لحظه نباید می گفتم ولی اتفاقاتی در حال رخ دادن است. زمان مناسبی برای گفتن این چیزها نبود اما من همیشه صادق بوده ام. طی یک هفته آینده صحبت خواهم کرد. هواداران همیشه مرا حمایت کرده اند و در قلبم جای دارند.

وی در ادامه گفت: در مورد چیزی نمی توانم تضمین بدهم از جمله اینکه قطعا در رئال مادرید خواهم ماند. من اهل مخفی کاری نیستم. بازهم می گویم که در چند روز آینده صحبت خواهم کرد. بسیار سخت است که جایی بهتر از رئال مادرید پیدا کنم؛ رئال مادرید بهترین باشگاه جهان است اما زندگی فقط در کسب افتخارات و قهرمانی ها خلاصه نمی شود. با او (فلورنتینو پرز) مثل یک بازیکن حرفه ای صحبت خواهم کرد. نگفته ام که قطعا می روم اما تا چند روز دیگر همه چیز مشخص می شود. حالا ترجیح می دهم کمتر صحبت کنم و از این لحظات، نهایت استفاده را ببرم.

606

کد خبر: 952083

وب گردی

وب گردی