شایسته: نقش فروشی صحت داشته باشد باید فاتحه سینما را خواند

تهیه کننده فیلم های سینمایی «قاتل بروسلی»، گفت: اگر در سینمای ایران نقش فروشی صحت داشته باشد باید فاتحه این سینما را خواند و دیگر نمی توان گفت سینما سالم است.

مرتضی شایسته در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز در مورد نقش فروشی در سینما گفت: معتقدم تا کنون نقش فروشی نداشته ایم اما اگر این موضوع صحت داشته باشد باید فاتحه این سینما را خواند. افرادی که صلاح ندارند تا در سینما فعالیت کنند و در یک نقشی با پول قرارداد امضا کنند این نشان دهنده این بوده که سینما از سلامت و حرفه ای گری خارج خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت تهیه‌کنندگان کاربلد سنما، ادامه داد: تهیه کنندگان حرفه ای و کاربلد از راه درست وارد این حرفه شده اند آنها به هیچ عنوان زیر بار این موضوع نخواهند رفت و به خاطر پول به بازیگری نقش نمی دهند.

تهیه کننده فیلم سینمایی «پازل»، گفت: البته ما تا کنون پیشنهاد نداشته ایم و نمی دانم این افراد در کدام فیلم ها ایفای نقش کرده اند اما اگر نقش فروشی در سینما صحت داشته باشد فاجعه است.

این تهیه کننده سینما، تاکید کرد: فکر نمی کنم این موضوع شایع باشد که بخواهیم از آن جلوگیری کنیم و افراد زیادی از این راه استفاده نمی کنند.

شایسته در مورد آخرین پروژه های خود نیز گفت: فیلمبرداری پروژه «بی وزنی» یک هفته است که با کارگردانی مهدی فردقادری جلوی دوربین رفته است و همچنین در حال پیش تولید فیلم سینمایی «قاتل بروسلی» به کارگردانی بهمن گودرزی هستیم که به زودی عوامل و بازیگران آن انتخاب خواهند شد.

501

کد خبر: 952140

وب گردی

وب گردی