جشنواره تفریحی ورزشی ویژه ماه رمضان در قطب گردشگری شرق پایتخت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 13  از برپایی جشنواره تفریحی ورزشی ماه مبارک رمضان به منظور ایجاد نشاط و غنی سازی اوقات فراغت شهروندان این منطقه خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز ابراهیمی سوته گفت: جشنواره تفریحی ورزشی ماه مبارک رمضان در پارک جنگلی سرخه حصار به عنوان قطب گردشگری شرق پایتخت دایر شده است تا شهروندان روزه دار اوقات خوبی را در زمان بعد از افطار بگذرانند.

معاون شهردار منطقه 13 موقعیت مکانی جشنواره تفریحی ورزشی فصل نیایش را از نظر فضای سبز و دسترسی شهروندان مثبت ارزیابی کرد و افزود: ویژه برنامه های این جشنواره متناسب با گروه های سنی مختلف کودکان، نوجوانان، جوانان و میان سالان پیش بینی شده است تا تمامی اقشار بتوانند از امکانات و تفریحات سالم آن استفاده کنند.

وی با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از این جشنواره گفت: مجموعه امکانات ورزشی در رشته های دارت ، شطرنج، فوتبال دستی، ایر هاکی مچ اندازی، بانجی، جامپینگ ، پولینگ طلایی و.. در کنار دهها خدمات فرهنگی در این جشنواره به شهروندان ارائه می شود.

ابراهیمی سوته در پایان گفت: علاوه بر این برنامه ها، جشنواره اقوام با هدف حمایت از کالای ایرانی و ارائه برنامه های تفریحی، استیج و... میزبان شهروندان تهرانی در پارک جنگلی سرخه حصار است.

700

کد خبر: 952171

وب گردی

وب گردی