آموزش نیروی انسانی را مطابق استانداردهای شرکت ملی گاز انجام می‌دهیم

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای گفت: آموزش به نیروهای پیمانکاران شرکت ملی گاز سبب افزایش دانش و تخصص آنها و اجرای صحیح طرح‌ها می‌شود، بنابراین آموزش را مطابق استانداردهای این شرکت انجام می‌دهیم و کار نیروهای پیمانکار را تضمین می‌کنیم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ سلیمان پاک‌سرشت امروز (یکشنبه، ششم خردادماه) در آیین امضای تفاهم‌نامه‌ مشترک میان شرکت ملی گاز ایران و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور اظهار کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای تلاش می‌کند تا آموزش به کارکنان پیمانکاران شرکت ملی گاز مطابق با استانداردهای مورد قبول این شرکت انجام شود.

او، سازمان فنی و حرفه‌ای را متولی اصلی توانمندسازی نیروی انسانی عنوان کرد و ادامه داد: ما در این رویداد نقش مکمل برای آموزش نیروی انسانی را بر عهده می‌گیریم و امیدواریم این فعالیت سرآغاز موفقیت بزرگی در راستای توانمندسازی نیروی انسانی باشد و به ایجاد اشتغال برای نیروهای بومی کمک کند.

پاک‌سرشت با بیان این‎که شرکت ملی گاز یک شرکت خوشنام از نظر توجه به آموزش‌های فنی و حرفه ای است، تصریح کرد: ما از همکاری دو جانبه بخش آموزش و صنعت استفاده می‌کنیم که این موضوع برای ما و نیز در کیفیت زندگی مردم اهمیت بسیار زیادی دارد، از سوی دیگر با انجام آموزش‌های لازم، شایستگی‌ها و اخلاق حرفه‌ای به بهترین وجه خود را نشان می‌دهند.

معاون وزیر رفاه و تامین اجتماعی برون‌سپاری طرح‌های دولتی به بخش خصوصی را ازجمله نگرانی‌های این سازمان اعلام کرد و خاطرنشان کرد: همواره این دغدغه وجود دارد که آیا افرادی که به ارائه خدمات می‌پردازند از صلاحیت لازم برخوردار هستند یا خیر؟! بنابراین با ایجاد صلاحیت در بخش خصوصی و ارتقاء دانش و تخصص آنها می‌توانیم کار نیروهای پیمانکار را تضمین کنیم.

پاک‌سرشت، آموزش نیروهای پیمانکاری شرکت ملی گاز را راه مناسبی برای ارتقاء دانش و تخصص آنها و حفظ کیفیت خدمت‌رسانی به مشتریان دانست و ادامه داد: سایر سازمان‌ها و بخش‌ها نیز با تضمین برخورداری نیروی انسانی از صلاحیت‌های مورد انتظار، می‌توانند به آموزش تخصصی نیروی انسانی خود بپردازند.

شرکت ملی گاز ایران و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور امروز تفاهم‌نامه‌ مشترکی در سطح ملی با هدف ایجاد نظام جامع آموزش تخصصی نیروهای شاغل شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد در حضور حمیدرضا عراقی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و سلیمان پاک‌سرشت، معاون وزیر رفاه و تامین اجتماعی و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای امضا کردند.

402

کد خبر: 952173

وب گردی

وب گردی