انتشار پانزدهمین شماره ماهنامه سوره سینما

شماره پانزدهم ماهنامه «سوره سینما» زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری ویژه اردیبهشت ماه 97 منتشر شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، پانزدهمین شماره ماهنامه «سوره سینما» به سردبیری یزدان عشیری با عکس روی جلد انیمیشن«لوپتو» تازه‌ترین محصول مشترک حوزه هنری به چاپ رسیده است.

در این شماره علاوه بر انتشار اخبار فعالیت‌های سازمان سینمایی حوزه هنری در سال جدید به موضوعاتی چون: «مسئله شناسی قهر خانواده‌ها از سالن‌های سینما»، «گزارشی از حضور سازمان سینمایی حوزه هنری در بازار کن»، «گزارشی از فروش و رکوردشکنی «موسسه بهمن سبز» در اکران‌های نوروزی»، «ارائه چشم اندازی از سینماهای در آستانه افتتاح و بهر برداری حوزه هنری در سال جدید و اوج گیری نهضت سینماسازی حوزه هنری در شهرهای مختلف» پرادخته شده است.

بررسی موضوعاتی چون «نشست مشترک هم اندیشی مدیر شبکه چهار سیما با رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری»، مفاد یک نشست- نشست مشترک مدیرشبکه المنار در تهران و محمد حمزه زاده، گزارش «نشست هویت سنت و مدرنیته»با حضور دکتر رضا اردکانی، دکتر علیرضا شجاعی زند و احمدرضا معتمدی(سینماگر)، یادداشت‌هایی با عناوین: «پیوند ناگسستنی شهیدآوینی و هنر انقلاب»، «ضرورت کشف و اعتماد به استعدادها و نبوغ جوانان در سینما» نیز در این شماره اشاره شده است.

این ماهنامه به سردبیری یزدان عشیری تهیه شده و آرش رمضانیان مجری طرح آن است. محیا رضایی، الناز نعمتی، ابوالفضل ذوالفقاری، امید عشریه، راحله خدامی، نرگس ساجد، فاطمه پزشکی، محمدعلی حیدری، حامد نیکومرام در بخش تحریریه و بهادر زارع به عنوان عکاس در این ماهنامه همکاری داشتند.

پانزدهمین شماره ماهنامه داخلی «سوره سینما» ویژه اردیبهشت ماه در 44 صفحه و زیر نظر سازمان سینمایی حوزه هنری به چاپ رسیده است.

501

کد خبر: 952359

وب گردی

وب گردی