معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران منصوب شد

دکتر سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با صدور حکمی همایون کرمی اخوت را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، از واحد علوم پزشکی دکتر سید علی ابطحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با صدور حکمی همایون کرمی اخوت را به سمت معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

جناب آقای همایون کرمی اخوت

با سلام و احترام

دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان یکی از ثمرات انقلاب اسلامی در طول حیات خود نقش ارزنده ای در تامین نیروی انسانی مورد نیاز نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران داشته است. واحدهای علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با بهره مندی از دانش اعضای هیات علمی مهد پرورش متخصصان و کارشناسان متعهد و کارآمد در حیطه پزشکی هستند که البته با بازنگری ساختار و استفاده از سایر ظرفیتهای موجود، زمینه ارتقا کیفی بیش از پیش توسعه مدیریت و منابع در این مجموعه عظیم علمی فراهم است.

نظر به صداقت، تعهد و تجربیات جنابعالی در دانشگاه و با توجه به هماهنگی انجام شده با معاونت محترم علوم پزشکی و تائیدیه آن معاونت بعنوان معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران منصوب می گردید تا دانشگاه را در تحقق چشم اندازهای رفیع آن در توسعه مدیریت و منابع حوزه علوم پزشکی یاری فرمائید.

امید است با عنایت خداوند متعال و استفاده از کلیه ظرفیتهای موجود، دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاهی سرآمد در حیطه پزشکی در سطح منطقه و جهان گردد. توفیق همگان را در راه اعتلای دانش از خداوند متعال خواستارم. /م

دکتر سیدعلی ابطحی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

کد خبر: 952374

وب گردی

وب گردی