کریمی: ورزشکار سالاری در تکواندو از بین رفته است/ عسگری نیاز به اتاق فکر دارد

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو ایران گفت: از زمان روی کار آمدن فربیرز عسگری، بازیکن سالاری در تکواندو ایران از بین رفته است.

مرتضی کریمی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص نتایج تیم ملی تکواندو در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: اگر از نظر نتیجه گرایی بخواهیم به موضوع نگاه کنیم، تیم ملی تکواندو ایران نتیجه ضعیفی کسب کرده و لیاقت تکواندو کاران ما بیشتر از این حرف هاست ولی حسن کار این بود که از زمان روی کار آمدن فریبرز عسگری، بازیکن سالاری در تکواندو ایران از بین رفته و خوشبختانه نظم خاصی در تکواندو ایران حاکم شده است.

وی افزود: تیم ملی تکواندو و ورزشکاران ما نیاز به وقت و زمان بیشتری دارند تا بتوانند توانایی ها و پتانسیل خود را به نمایش بگذراند. باید به ورزشکاران و کادر فنی تیم ملی فرصت داد تا به روز های اوج بازگردند.

سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو گفت: خوشبختانه با آمدن فریبرز عسگری و برقراری نظم در بین ورزشکاران، شاهد ایجاد آرامش خاصی در فدراسیون و تیم های ملی هستیم. به اعتقاد من نیازمند حمایت بیشتر فدراسیون از کادر فنی، تیم ملی و ورزشکاران هستیم تا موفقیت های ورزشکاران ما تداوم یابد و در عرصه های جهانی موفق ظاهر شویم.

کریمی تصریح کرد: فریبرز عسگری برای ادامه موفقیت های تکواندو کاران در مسابقات جهانی و آسیایی نیاز به اتاق فکر دارد. با این حال من آینده تکواندو ایران را بسیار درخشان می بینم.

ور در خصوص فرزان عاشورزاده و دیگر تکواندوکاران تیم ملی خاطرنشان کرد: عاشورزاده، خدابخشی و مردانی تجربه و توانایی های بالایی در تکواندو دارند اما چون در حاشیه قرار داشتند ضربات زیادی خوردند. این ورزشکاران در ابتدا باید خودشان را پیدا کنند و فقط فکرشان روی تکواندو متمرکز باشد تا از حواشی دور بمانند. من به موفقیت آنها در آینده امیددارم.

به گزارش ایسکانیوز، بیست‌وسومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا پس از سه روز جدال 267 تکواندوکار از 34 کشور در سالن «پوتوا» هوشیمینه ویتنام به پایان رسید و تیم ملی تکواندو مردان کشورمان با کسب یک مدال طلا، یک نقره، سه برنز و 37 امتیاز توانست عنوان نایب قهرمانی قاره کهن را به نام خود ثبت کند و تیم ملی تکواندو ایران در شرایطی به مقام نایب قهرمانی دست یافت که در دو دوره گذشته در فیلیپین و ازبکستان به مقام قهرمانی دست یافته بود.

602

کد خبر: 952387

وب گردی

وب گردی