مقام معظم رهبری یک تنه با جنگ نرم و نفوذی ها مقابله می کنند

مسئول حوزه شهید مفتح دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت:متاسفانه آقا را در این چند سال تنها گذاشته اند،چشم و دل ایشان به بسیجی ها است.مقام معظم رهبری یک تنه با جنگ نرم و نفوذی ها از کشورهای اجنبی مقابله می کند زیرا مسئولان ما دراین زمینه کم کاری می کنند.

امین ریحانی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در زمینه دیدار تشکل های دانشجویی با مقام معظم رهبری گفت: من سال 94 برای اولین بار به دیدار مقام معظم رهبری رفتم، خداوند امسال این توفیق را به ما داد تا امروز برای بار دوم مقام معظم رهبری را از نزدیک ببینیم.

وی ادامه داد: حضرت آقا بارها گفته اند که خیالتان راحت باشد، این انقلاب مسیر خود را طی می کند.حال ما به مقام معظم رهبری می گوییم که خیالتان راحت باشد، ما با امید بر خدا و کمک شما در زمینه جنگ نرم در دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی عمل می کنیم.

مسئول حوزه شهید مفتح دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: احساس ما در دیدار با رهبر، حسی وصف نشدنی است، در جلسه اول دیدار با رهبری، حدود 30 دقیقه گریه کردم زیرا حضرت آقا بسیار معنوی هستند. معمولا تا کسی در آن شرایط نباشد حال ما را درک نمی کند. حضرت آقا زمانی که در ابتدای جلسه بسم الله الرحمن الرحیم می گویند، بدن انسان به لرزه در می آید.

وی اضافه کرد: متاسفانه آقا را در این چند سال تنها گذاشته اند،چشم و دل ایشان به بسیجی ها است.مقام معظم رهبری یک تنه با جنگ نرم و نفوذی ها از کشورهای اجنبی مقابله می کند زیرا مسئولان ما دراین زمینه کم کاری می کنند.

ریحانی افزود: من نمی توانم حس و حال امروزم را به زبان بیاورم آن قدر که زیبا و قشنگ است. تجربه من در دیدار با رهبر انقلاب به گونه ای بود که معتقدم پس از دیدار حضرت آقا باید بازگردیم و به دقت فرمایشات ایشان را گوش کنیم، زیرا در این دیدار به حدی بار معنوی بالا است شاید آن طور که باید متوجه نشویم فرمایشات مقام معظم رهبری در چه مواردی است.

وی اظهار داشت: حضرت آقا در بسیاری از موارد مجبورهستند نسبت به برخی از کارهای مسئولان سکوت اختیار کنند.اباذر هم در کنار حضرت علی(ع) بود و با منطق و استدلال خود می خروشید.ماهم با منطق و استدلال خودمان در کنار مقام معظم رهبری هستیم،مطمئنا ایشان را تنها نخواهیم گذاشت و با آتش به اختیار کار خود را انجام می دهیم.انشالله حضرت آقا هزاران سال زنده باشند.

مسئول حوزه شهید مفتح دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در زمینه مهم ترین دغدغه های تشکل های دانشجویی گفت:یکی از این دغدغه ها تربیت نیروهای هم تراز انقلاب اسلامی است ،این دغدغه ای است که باید تشکل ها داشته باشند و به آن بپردازند.همچنین می توان از اثر بخشی تشکل ها در دانشگاه ها به عنوان یک دغدغه مهم یاد کرد.

201

کد خبر: 952425

وب گردی

وب گردی