افتتاح  مرکز کنترل ترافیک  بهشت زهرا (س)

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: اولین مرکز کنترل ترافیک شهر تهران در بهشت زهرا (س)  ،29 خرداد ماه مصادف با  بزرگداشت امام خمینی (ره) به صورت دائمی مستقر و افتتاح می شود.

دکتر سعید خال در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره افتتاح اولین مرکز کنترل ترافیک سازمان بهشت زهرا (س) گفت: سازمان بهشت زهرا (س) به مناسبت پنجشنبه های آخر سال با حضور میلیونی شهروندان روبرو می شود.

وی با اشاره به اینکه در روزهای پایانی پنجشنبه و جمعه آخرسال 96 تمهیدات ویژه خوبی در راستا تردد آسان و راحت شهروندان اندیشیده شد گفت: راه اندازی آزمایشی مرکز کنترل ترافیک شهر تهران در بهشت زهرا به مدت 3 روز توسط سردار مهماندار ، فرماندهان پلیس راهور مستقر شد.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در ادامه گفت: آزمایش این طرح با موفقیت روبرو بوده و باعث سهولت در تردد شد و بهشت زهرا یکی از بهترین روزهای پنجشنبه و جمعه آخرسال را تجربه کرد و در همین راستا سازمان بهشت زهرا (س) تصمیم گرفت ،مرکز کنترل ترافیک را به صورت دائمی دایر کند.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در پایان گفت: در همین فرصت کوتاه ، مکانی در نظر گرفته شد و تجهیزات مناسب در این باره آماده و قرار است در 29 خرداد ماه مصادف با بزرگداشت امام خمینی (ره) اولین مرکز کنترل ترافیک شهر تهران در بهشت زهرا افتتاح و مستقر شود.


خبرنگار: حسین طالبی
706

کد خبر: 952426

وب گردی

وب گردی