دومین دوره رویداد  نقشه برداری مغز ایران برگزار می شود

نخستین "سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران" با استقبال محققان و پژوهشگران این حوزه سال گذشته برگزار شد، با توجه به این اقبال دومین دوره رویداد به زودی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دومین سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران توسط آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز برگزار می شود. در این سمپوزیوم محققان و متخصصان این حوزه حضور دارند. سخنرانی سرآمدان بین المللی و ارائه دستاوردهای این حوزه یکی از بخش های این رویداد است همچنین همزمان با این رویداد نشست ها و کارگاه های تخصصی جانبی برگزار می شود.
بر اساس این گزارش، ترویج علوم شناختی در حوزه نقشه برداری مغز، ارائه آخرین دستاوردهای این حوزه و به روز رسانی دانش و اطلاعات پژوهشگران و تعامل با یکدیگر از مهمترین اهداف مد نظر این رویداد است.
اعطای گرنت و جایزه به پژوهشگران پیشرو، معرفی سه پژوهش برتر و نشست پائیزه پژوهشگران و فناوران نقشه برداری مغز از دیگر بخش های این رویداد است. دومین "سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران" 18 و 19 مهر ماه سال جاری برگزار می شود.
سال گذشته نخستین "سمپوزیوم تازه های نقشه برداری مغز ایران" با استقبال متخصصان، اساتید و دانشجویان این حوزه برگزار شد.
آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز در راستای پاسخگوئی به بخشی از نیازهای پژوهشی وفناوری کشور در زمینه ایجاد زیر ساخت تصویربرداری و تحریک مغزی لازم برای تحقیقات شناختی، ارائه خدمات دانش بنیان و روز آمد در حوزه علوم و فناوری های شناختی با بهره گیری از امکانات و نیروهای متخصص با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ایجاد شده است .

202

کد خبر: 952517

وب گردی

وب گردی