دژاگه: همه یک تیم هستیم/ با هم اشتباه می‌کنیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در تیم ملی ایران همه با هم یک تیم هستیم و در مواقع اشتباه نیز یک تیم مرتکب اشتباه شده است.

به گزارش ایسکانیوز، اشکان دژاگه پس از شکست ایران در دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه اظهار داشت: باید از اشتباهات خود در دیدارهای دوستانه درس بگیریم و در کنار آن نباید فراموش کنیم در تیم ملی بازیکنان جوانی داریم که دیدارهای دوستانه برای آنها آزمایش بسیار خوبی است.

وی تأکید کرد: ما در جام جهانی کمک تماشاگران‌مان و همه ایران را می‌خواهیم، چرا که بازی‌ها برای ما آسان نیست. امیدوارم مانند دوره گذشته جام جهانی در این دوره نیز همه پشت تیم ملی باشند، چرا که این بسیار مهم است و همگی باید با هم دست‌های یکدیگر را بگیریم و برای این سه بازی به میدان برویم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به انتقاداتی که نسبت به خط دفاعی تیم ملی در دیدار با ترکیه مطرح شده است، گفت: ما یک تیم ملی هستیم و 11 نفر درون زمین و بقیه روی نیمکت می‌نشینیم، اما همه یک تیم هستیم. در مواقع اشتباه نیز همه مرتکب اشتباه می‌شویم و این‌گونه نیست که یک بازیکن، دو بازیکن یا سه بازیکن مرتکب اشتباه شده باشند، بلکه همه با هم اشتباه کرده‌ایم. البته باید از این اشتباهات درس بگیریم و تمرین کنیم.

دژاگه تأکید کرد: هنوز تا بازی نخست در جام جهانی مقابل مراکش زمان باقی است. فکر می‌کنم آزمایش امروز مقابل ترکیه آزمایش خوبی بود. فکر می‌کنم سبک بازی مراکش مانند ترکیه باشد. یک بار دیگر می‌گویم ما یک تیم هستیم و امکان دارد من مرتکب اشتباه بشوم یا بازیکنی دیگر، اما باید سعی کنیم از اشتباهات یاد بگیریم و دقت کنیم در بازی‌های بعدی بهتر باشیم.

وی در خصوص حضورش در زمین بعد از مدت‌ها دوری از میادین و گلزنی مقابل ترکیه گفت: همه می‌دانند متأسفانه این فصل دچار مصدومیت شدم، اما خیلی‌ها داخل اردوی ایران دیدند من چگونه تمرین و سعی کردم خودم را به جام جهانی برسانم. فیزیوتراپ‌ها، مربیان و کی‌روش نیز خیلی به من کمک کردند تا امروز به اینجا برسم و واقعاً دست آنها درد نکند. خدا را شکر توانستم مقابل ترکیه نیز چند دقیقه بازی کنم. گلزنی زیاد برای من مهم نبود، مهم این بود به زمین بروم و بدون درد به بیرون بازگردم. مهم تیم است که امیدوارم بازی بعد عملکرد بهتری داشته باشیم.

هافبک تیم ملی در پایان با تقدیر از تماشاگران ایرانی خاطر نشان کرد: تماشاگران ایرانی مثل همیشه عالی بودند و مثل همیشه حمایت‌مان کردند. هواداران ترکیه نیز از حضور زیاد تماشاگران ایرانی تعجب کرده بودند. خدا کند در جام جهانی هم همین‌طور پشت ما باشند، چرا که ما به هواداران‌ ایران، کشورمان و مملکت‌مان احتیاج داریم.

601

کد خبر: 952533

وب گردی

وب گردی