متدین: امیدواریم همه ووشوکاران مدال طلا بگیرند

دبیر فدراسیون ووشو گفت: در دوره های گذشته بازی های آسیایی، ووشو ایران در هر دو بخش آقایان و بانوان توانست مدال های خوش رنگی به دست بیاورد و امیدواریم همه ورزشکاران ما مدال طلا کسب کنند.

محمود متدین در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص وضعیت تیم های ملی ووشو ایران و حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: ما 8 ورزشکار آقا و خانم را به بازی های آسیایی 2018 اندونزی اعزام خواهیم کرد که از این تعداد 4 ورزشکار مرد در بخش ساندا و 4 ورزشکار زن در بخش تالو و ساندا خواهند بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه اردوهای تیم های ملی ووشو بانوان و آقایان برای بازی های آسیایی بعد از عید شروع شده و به صورت مستمر ادامه دارد و تا قبل از بازی های آسیایی 2018 اندونزی ادامه خواهد داشت.

دبیر فدراسیون ووشو تصریح کرد: هم اکنون با میزبان بازی های آسیایی در اردوی مشترک هستیم و امیدواریم همچون ادوار گذشته بتوانیم افتخارآفرینی ها را تکرار کنیم. در دوره های گذشته بازی های آسیایی، ووشو ایران در هر دو بخش آقایان و بانوان توانست مدال های خوش رنگی به دست بیاورد و امیدواریم همه ورزشکاران ما مدال طلا کسب کنند.

602

کد خبر: 952537

وب گردی

وب گردی