ورزشگاه دیدار ایران و مراکش در دسترس عمومی!

جام جهانی فوتبال در ورزشگاه سن پترزبورگ روسیه در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، جام جهانی 2018 فوتبال امروز (سه‌شنبه) در محفظه مخصوصی در ورزشگاه سن پترزبورگ مورد بازدید عمومی قرار می‌گیرد. در نشست خبری روز گذشته سازمان‌دهندگان تور جام جهانی 2018 روسیه با حضور مارکو ماترازی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا از نمایش آن برای هواداران فوتبال در ورزشگاه سن پترزبورگ خبر داده شد.

عصر امروز هر هوادار فوتبالی می‌تواند با تماشای جام جهانی فوتبال از نزدیک عکس فراموش‌نشدنی با آن بگیرد. قرار است برای برقراری نظم بیشتر صف‌هایی جلوی ورزشگاه سن پترزبورگ تشکیل شود و هواداران فوتبال در سریع‌ترین زمان ممکن و به نوبت جام جهانی 2018 را از نزدیک تماشا کنند. این جام 12 خرداد در ایستگاه پایانی تور روسیه به مسکو انتقال داده می‌شود.

جام جهانی فیفا جایزه اصلی قهرمان این رقابت‌ها است که هر چهار سال یک‌بار برگزار خواهد شد. البته این جام همیشه نزد فیفا باقی می‌ماند. جام جهانی از طلای خالص ساخته شده و از دو عنصر انسانی که کره زمین را در دستان خود قرار دارند تشکیل شده است. طبق قوانین فیفا فقط تیم قهرمان و سران کشورها حق لمس جام جهانی فوتبال را دارند.

روسیه برای نخستین بار در تاریخ جام جهانی فوتبال میزبانی این رقابت‌ها را در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه سال جاری بر عهده خواهد داشت. ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

601

کد خبر: 952550

وب گردی

وب گردی