خدا کرمی: خط 7 مترو تا تکمیل شدن نهایی در همه بخش ها تعطیل می ماند

عضو شورای شهر تهران درباره تعطیلی خط 7مترو گفت: سال گذشته مسئولان سابق شهری بدون در نظر گرفتن نقص های فنی و نبود تجهیزات ضروری موجود خط 7  مترو را افتتاح کردند.

به گزارش ایسکانیوز ؛ خط 7 مترو در زمان مدیریت شهری ،دکتر قالیباف افتتاح و در آبان سال 96 به علت مشکلاتی از جمله نقص فنی بسته شد.
تعطیلی خط 7 مترو از نگاه مسئولان دلایل مختلفی از جمله نبود هواکش ،عدم تامین امنیت شهروندان و غیره دارد. پیشتر در همین راستا با 2 عضو سابق شورای شهر گفتگو کرده بودیم .
مهدی چمران در این باره گفت: خط 7 به دلیل نقص های فنی تعطیل شده است ، اما این خط نباید بی استفاده بماند و باید فعالیت این خط از سر گرفته شود و در حین کار خلاء های موجود برطرف شود.

متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.


مرتضی طلایی ،نقص فنی مترو را تایید کرد اما مشکل اصلی کار نکردن خط 7 مترو را حواشی سیاسی دانست.

متن کامل این خبر را اینجا بخوانید.

ناهید خداکرمی درباره تعطیلی خط 7 مترو به خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز گفت:مسئولان سابق شهری بدون در نظر گرفتن نقص های فنی و نبود تجهیزات ضروری موجود، خط 7 مترو را افتتاح کردند.
عضو شورای شهر تهران افزود :اگر این خط به فعالیت و کار خود ادامه می داد امکان داشت یک فاجعه انسانی از جمله خفگی مسافران ، ریزش سقف و غیره رخ بدهد ، در همین راستا خط 7 مترو تا تکمیل نهایی در همه بخش ها تعطیل می ماند.
وی در پایان گفت: شهردار سابق در حوزه فعالیت های عمرانی سابقه خوبی از خودش به جا گذاشته است اما افتتاح دقیقه 90 خط 7 مترو یکی از بدترین تصمیمات او بوده است.


خبرنگار: حسین طالبی
706

کد خبر: 952566

وب گردی

وب گردی