آغاز اردوی کمانداران جانباز و معلول از 10 خرداد

پنجمین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین با دعوت از 15 کماندار از 10 خرداد آغاز می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، پنجمین مرحله تمرینات آماده سازی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا از 10 تا 20 خرداد ماه در محل مجموعه ورزشی کارخانه الیاف تهران برگزار می‌شود.

هادی نوری، سمیه رحیمی قهدریجانی (اصفهان)، علیسینا منشاءزاده، سمیه عباسپور، زهرا نعمتی (کرمان)، رمضان بیابانی (مازندران)، فرزانه عسگری (آذربایجان شرقی)، راضیه شیرمحمدی، زهرا دلخوش (خراسان رضوی)، غلامرضا رحیمی (خوزستان)، اصغر زارعینژاد، پوریا جلالیپور، محمدرضا زندی، مجید کاکوش و محدثه کهنسال (تهران)، ۱۵ ملی‌پوش دعوت شده به این اردو هستند که از عصر روز چهارشنبه، ۹ خرداد ماه وارد محل برگزاری تمرینات خواهند شد.

مجید کهتری به عنوان سرمربی تیم ملی با همراهی جبرائیل عبادی و لیلا سخائی‌فر مربیان تیم ملی بر تمرینات ملی‌پوشان نظارت دارد و مهرداد غلامی به عنوان کمک مربی و سعید اصغری گنجی نیز به عنوان مربی بدنساز، در کادر فنی حضور دارند. سرپرستی این تمرینات نیز بر عهده مهسا محمدزاده است.

تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین کشورمان برای شرکت در تورنمنت بین‌المللی جمهوری چک و نیز سومین دوره بازی‌های پاراآسیای جاکارتا آماده می‌شود.

602

کد خبر: 952607

وب گردی

وب گردی