نجفی: برخی تهیه کنندگان خائن  به سینما هستند/به نقش فروش‌ها فحش هم بدهی ککشان نمی‌گزد

بازیگر سریال کارآگاه علوی، گفت: عده ای از تهیه کنندگانی که نقش فروشی می کنند خائن به سینما هستند و سینما را به انحراف کشانده اند.

احمد نجفی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ایسکانیوز، اظهار داشت: 20 سال پیش گفتم که نقش فروشی در سینما وجود دارد. اما یادآوری این صحبت ها فایده ای ندارد و دردی دوا نمی شود.

وی با اشاره به اینکه در این باره هرچه گفتیم فقط دشمنی ها بیشتر شد، افزود: عده ای از تهیه کنندگانی که نقش فروشی می کنند خائن به سینما هستند و سینما را به انحراف کشانده اند.

بازیگر فیلم سینمایی «شور شیرین»، ادامه داد: همه می دانند که نقش فروشی در سینما وجود دارد و تشویق هم می شوند وقتی هم فردی مثل من به این موضوع اعتراض می کند دردسرهایی برایش درست می کنند.

وی اظهار داشت: خیلی ها از بازیگری پول های کلان 200 یا 300 میلیونی می گیرند و اسمشان را هنرمند می گذارند. جالب اینجاست که همین افراد خودشان را از جامعه هنر می دانند.

نجفی با بیان اینکه 20 سال پیش تا حالا داد می زنم و کسی اهمیت نمی دهد، گفت: رسانه ها توجه نکرده اند و فایده ای هم ندارد. کسانی که نقش فروشی می کنند را فحش هم بدهید ککشان نمی گزد.

بازیگر فیلم سینمایی «دندان مار» درباره فعالیت های جدید خود نیز گفت: درحال حاضر مشغول ایفای نقش در سریال نفوذ به کارگردانی جواد شمقدری هستم که تا 6 ماه آینده نیز ادامه دارد. با پروژه سینمایی «مشت در وقت اضافه» به کارگردانی مهدی فخیم زاده نیز قرارداد امضا کرده ام.

501

کد خبر: 952613

وب گردی

وب گردی