دلیل استعفای استاندار کرمان سیاسی نیست

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان این که دلیل استعفای استاندار شخصی است، گفت: استعفای وی هیچ دلیل سیاسی نداشته و ندارد، زیرا تمام جریانات، گروه ها، فعالین سیاسی با استاندار نهایت همکاری را داشتند.

شهباز حسن‌پور بیگلری عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در رابطه خبر استعفای استاندار کرمان در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: استاندار پروژه هایشان را با قدرت، درایت و با ابتکار عمل پیگیری می کردند اما روز گذشته با اصرار و بنا به دلایل شخصی استعفای خود را تقدیم وزارت کشور کردند.

وی ادامه داد: این موضوع در حالی است که وی یکی از موفق ترین استانداران دولت تدبیر و امید بودند و از حمایت آقای رئیس جمهور، هیات محترم دولت، وزیر محترم کشور و مجمع نمایندگان استان برخوردار بودند.

نماینده مردم سیرجان در خانه ملت تصریح کرد: مجمع نمایندگان استان جمعا از وی درخواست کردند که حداقل تا پایان دولت به فعالیت خود ادامه دهند اما متاسفانه وی قبول نکرد.

نماینده مردم سیرجان در مجلس دهم دلیل استعفای استاندار کرمان را شخصی اعلام کرد و گفت: استعفای وی هیچ دلیل سیاسی نداشته و ندارد، زیرا تمام جریانات، گروه ها، فعالین سیاسی با استاندار نهایت همکاری را داشتند.

شهبازی گفت: روحیه جهادی آقای رزم حسینی از موفقیتشان در کار بود که توانست در مجموع استان یک وفاق و همدلی به وجود بیاورد.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمان در خانه ملت در پاسخ به این سوال که آیا وزیر کشور با استعفای وی موافقت کرده یا خیر، گفت: بله با استعفای وی از سوی وزارت کشور موافقت شده و استان در شرایط فعلی دچار یک بحران مدیریت خواهد شد.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان استان برای انتخاب استاندار از سوی وزارت کشور و هیات محترم دولت همکاری خواهد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، خبر استعفای استاندار در حالی امروز در رسانه ها و شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که وی در خرداد 96 نیز یک بار استعفاء داد و مورد قبول وزرات کشور واقع نشد.

901/900

کد خبر: 952632

وب گردی

وب گردی