رونمایی از تاکتیک عجیب کی روش/ شوت های بی هدف!

سرمربی تیم ملی فوتبال از تاکتیکی در تیمش استفاده کرد که فوتبالی ها بعید می دانند ایران با این روش در جام جهانی نتیجه بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته (دوشنبه) در دیداری دوستانه به مصاف ترکیه رفت و بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد. کارلوس کی روش که با اعلام لیست 24 نفره با هجمه ای از انتقادات از سوی کارشناسان، پیشکسوتان و هواداران فوتبالی مواجه شد، با شکست شب گذشت به این انتقادات دامن زد.

کی روش از تاکتیکی در تیمش استفاده کرد که فوتبالی ها بعید می دانند ایران با این روش در جام جهانی نتیجه بگیرد، شوت های از راه دور! احسان حاج صفی در این دیدار دوستانه عملکرد خوبی نداشت و با شوت های بلندی که به آسمان می زد، فرصت های ایران برای باز کردن دروازه ترکیه از بین می برد. با توجه به اخلاق کی روش بعید است حاج صفی سرخود این رویه را در پیش گرفته باشد و احتمالاً گلزنی با شوت های از راه دور در دستور کار کی روش قرار دارد.

از نظر کارشناسان فوتبال شاید چنین روشی خیلی کاربردی نباشد و نتیجه ندهد اما اگر کی روش اعتقادش به چنین تاکتیکی در جام جهانی است بهتر است حداقل از بازیکنان شوت زنی مثل امید ابراهیمی، احمد نوراللهی و ... استفاده می کرد.

601

کد خبر: 952636

وب گردی

وب گردی