اعلام ‌مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان البرز

رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان البرز مسیرهای راهپیمایی روز قدس در این استان را اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، حجت‌الاسلام‌ محمدحسین روحی یزدی بابیان اینکه راهپیمایی روز قدس مصادف با ۱۸ خردادماه است، اظهار کرد: این راهپیمایی در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه بابیان اینکه راهپیمایی روز قدس از مسیرهای اعلام‌شده به سمت مصلی های نماز جمعه خواهد بود، گفت: به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی‌شده است که بعد از سخنرانی پیش از خطبه‌ها، قطع‌نامه پایانی راهپیمایی قرائت شود.

به گفته رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان البرز با توجه به ماه مبارک رمضان و گرمای هوا، مسیرهای راهپیمایی کوتاه انتخاب‌شده است تا روزه‌داران بتوانند در این راهپیمایی حضوری پرشور و مثال زنی داشته باشند.

روحی یزدی بابیان اینکه مسیر راهپیمایی در کرج از میدان شهدا، خیابان مهدیه (مظاهری)، میدان توحید، بلوار امام‌زاده حسن (ع) به مقصد مصلی نماز جمعه کرج خواهد بود، تصریح کرد: سخنران این مراسم حسن قشقاوی مشاور عالی وزیر امور خارجه است.

حجت الاسلام روحی یزدی بابیان اینکه مسیر راهپیمایی در اشتهارد از میدان آزادگان به‌طرف مصلی امام خمینی (ره) این شهرستان خواهد بود، خاطرنشان کرد: در شهرستان طالقان نیز مسیر راهپیمایی از میدان معلم به سمت مصلی نماز جمعه خواهد بود.

وی در خصوص مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان ساوجبلاغ، اظهار کرد: در این شهرستان چهار مسیر راهپیمایی در نظر گرفته‌شده است، مسیر راهپیمایی در هشتگرد از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلی نماز جمعه، در شهر جدید هشتگرد از میدان شهرداری به سمت مسجد جامع ولیعصر (عج)، در چهارباغ از شهرک حافظیه به سمت مصلی امام خمینی (ره) و در کوهسار نیز از بلوار امام خمینی (ره) به سمت مسجد جامع امام حسن (ع) خواهد بود.

حجت الاسلام روحی یزدی افزود: مسیر راهپیمایی در شهرستان نظرآباد از مسجد غدیریه به سمت مصلی نماز جمعه امام خمینی(ره) خواهد بود.

وی بابیان اینکه مسیر راهپیمایی روز قدس در شهرستان فردیس از دو مسیر فلکه چهارم و شهرک ۱۷ شهریور به سمت مصلی نماز جمعه خواهد بود، گفت: در مشکین‌دشت نیز مسیر راهپیمایی روز قدس از مقابل بانک ملی به سمت گلزار شهدا است.

منبع: مهر

901

کد خبر: 952676

وب گردی

وب گردی