فعلا تصمیمی در باره  پرونده  محمدرضا ثلاث  گرفته نشده است

معاون نظارت دیوان عالی در خصوص آخرین وضعیت پرونده محمد ثلاث در دیوان عالی کشور گفت: طبق آخرین اطلاعات درج شده در سامانه الکترونیکی گردش پرونده ها، این پرونده اکنون در مرحله جاری قرار دارد.

به گزارش ایسکانیوز غلامرضا انصاری گفت: این بدین معنی است که فعلا تصمیمی در رابطه با این پرونده اخذ نشده است.در این پرونده طبق اطلاعات درج شده در سامانه در تاریخ یک خرداد، درخواست اعاده دادرسی ثبت شده است.

معاون نظارت و بازرسی دیوان عالی گفت: نوبت دهی به پرونده ها در دیوان عالی کشور کوتاه است و تمامی گردش اطلاعات مرتبط با پرونده ها الکترونیکی در سامانه درج می شود.

پرونده عوامل داعش، تعیین شعبه نشده است

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده عوامل داعش در حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی گفت: این پرونده به دیوان عالی ارسال شده اما هنوز تعیین شعبه نشده است.

پانزدهم فروردین ماه امسال، محمد شهریاری سرپرست دادسرای جرائم جنایی در خصوص حکم‌ صادره برای محمد ثلاث گفت: متهم به سه مرتبه قصاص محکوم شده است.

وی افزود: در حکم صادره همچنین محکومیت به حبس نیز لحاظ شده است.

گفتنی است: ۲۸ اسفند سال گذشته بود که حکم محمدرضا ثلاث عامل به شهادت رسیدن سه مأمور نیروی انتظامی در حادثه پاسداران از سوی شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران صادر شد.

محمدرضا ثلاث راننده اتوبوسی بود که در شب حادثه خیابان پاسداران در گلستان هفتم، سه تن از مأموران نیروی انتظامی را زیر گرفت و به شهادت رساند.

متهم این پرونده در سه جلسه محاکمه شد که آخرین جلسه، ۲۷ اسفند ماه سال گذشته بود با توجه به اعتراض متهم به رای، پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شده است. شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان محمدرضا ثلاث را به قصاص محکوم کرده است.

مهر

700

کد خبر: 952702

وب گردی

وب گردی