فراخوان جشنواره «نذر شعر» منتشر شد

چهارمین جشنواره ادبی نذر شعر در راستای تعالی شعر آیینی، تبیین سیره اهل بیت (ع) به زبان فاخر شعر برای فعالان عرصه ادبیات دینی و آیینی برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، حامد طراحی دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ادبی نذر شعر در باره جزییات این جشنواره گفت: در این جشنواره از تمامی دوستداران اهل بیت (ع) و به ویژه شاعران دعوت می‌شود اشعاری را که درباره حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) سروده‌اند، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا پس از داوری و انتخاب در قالب مجموعه‌ای منتشر شود. در این جشنواره هم چنین لوح تقدیر و جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا می شود.

مدیر مراکز فرهنگی هنری منطقه 18 با اشاره به استقبال خوب علاقمندان و شرکت صدها نفر از سراسر کشور در دوره های قبلی این جشنواره اظهار داشت: این جشنواره با محوریت پرداختن به ابعاد مختلف زندگی، شخصیت و سیره حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) در قالب‌های شعر و قطعه ادبی و در سه بخش سنتی، شعر نو و شعر کودک برگزار و آثار برگزیده نیز منتشر می شود.

طراحی افزود: آثار باید از تازگی و نگاه نو برخوردار باشد و محدودیتی در انتخاب قالب اشعار وجود ندارد. هر شرکت کننده نیز باید 5 قطعه از اشعار خود را تا 30 تیرماه 1397 به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

رییس فرهنگسرای خاتم (ص) گفت: دبیرخانه چهارمین جشنواره ادبی نذر شعر دهم خرداد مصادف با 15 رمضان سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) آغاز به کار می کند و اختتامیه جشنواره نیز در دهه کرامت برگزار خواهد شد.

وی در باره شرایط ارسال آثار گفت: آثار ارسالی باید روی یک طرف برگه a4 با قلم نازنین اندازه 14 تایپ و در قالب فرمت word همراه با مشخصات کامل و ایمیل و شماره تماس صاحب اثر به نشانی الکترونیکی دبیر خانه جشنواره ارسال شود.

دبیر خانه چهارمین جشنواره ادبی «نذر شعر» در فرهنگسرای خاتم (ص) به نشانی یافت آباد، خیابان حیدری جنوبی، خیابان شهید پژاند تا 30 تیر 1397 آماده دریافت آثار شاعران است.

502

کد خبر: 952709

وب گردی

وب گردی