پژوهشگران برتر سال ۹۶ واحد علوم و تحقیقات معرفی شدند

چهار پژوهشگر برتر سال ۹۶ واحد علوم و تحقیقات در حوزه‌های علوم انسانی، کشاورز و منابع طبیعی، علوم پایه و فنی و مهندسی با حضور معاون پژوهش و فناوری این واحد دانشگاهی معرفی شدند.

به گزارش ایسکانیوز، از روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، دکتر موسی اکرمی، دکتر مهدی شمسایی مهرجان، دکتر داود درانیان و دکتر بابک رضایی افشار به عنوان پژوهشگران برتر واحد علوم و تحقیقات در سال ۹۶ در حوزه‌های علوم انسانی، کشاورز و منابع طبیعی، علوم پایه و فنی و مهندسی معرفی و تقدیر شدند.

دکتر موسی اکرمی، نویسنده و مترجم و استاد تمام دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در زمینه‌هایی چون مابعدالطبیعه، معرفت‌شناسی در حوزه فلسفه تحلیلی، فلسفه علم، تاریخ علم، فلسفه هنر و سیاسی فعالیت می‌کند و آثاری چون «کانت و مابعدالطبیعه»، «کیهان‌شناسی افلاطون»، «درآمدی بر تحلیل فلسفی» (جان هاسپرس)، «فلسفه سیاسی معاصر» (رابرت گودین و فیلیپ پتیت) را تالیف و ترجمه کرده است.

دکتر مهدی شمسایی مهرجان عضو هیات علمی گروه شیلات، دکتر داود درانیان دارای دکتری فیزیک پلاسما و عضو هیات علمی دانشکده فیزیک واحد علوم و تحقیقات و بابک رضایی افشار دانشجوی دکتری مهندسی پزشکی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

لوح‌های تقدیر این پژوهشگران برتر توسط دکتر فاطمه عزیزآبادی فراهانی سرپرست معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات به این پژوهشگران اعطا شد.

این آئین در حاشیه مراسم رونمایی از دستگاه الکترومایوگرافی بیسم در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

202

کد خبر: 952770

وب گردی

وب گردی