دور جدید تمرینات تیم ملی روئینگ مردان برگزار می‌شود/ تیم ملی آب‌های آرام بانوان به آب می‌زند

تیم ملی روئینگ مردان در رده‌های سنی بزرگسالان، زیر ۲۳ سال و جوانان دور جدید تمرینات خود را از امروز ۹ خردادماه در سد شهرچای ارومیه برگزار می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، پاروزنان تیم روئینگ بزرگسالان که به اردوی چین نرفته اند و تیم روئینگ زیر 23 سال و جوانان از امروز در شهرچای ارومیه دور جدید تمرینات خود را انجام خواهند داد. این اردو تا31 خردادماه ادامه پیدا می کند.

لیو چیون سرمربی روئینگ مردان بزرگسالان، طاهر کبوتری مربی، قاسم بختیاریان مدیر اجرایی، شهرام احمدی سرپرست و میلاد اسماعیلی روانشاس اعضای کادر فنی تیم ملی در این اردو هستند.

محسن شادی از آذربایجان غربی، امیر آقازاده از تهران و امیرحسین محمودپور از گیلان در رده بزرگسالان و رضا قهرمانی و میلاد الهوردیان از آذربایجان غربی و شیرزاد قادری و کژوان سلیمی از کردستان در رده سنی زیر 23 سال و جوانان نفرات دعوت شده به این اردو هستند.

تیم ملی آب‌های آرام بانوان با 11 قایقران دور جدید تمرینات خود را به منظور حضور موفق در بازیهای آسیایی از 13 خردادماه در دریاچه آزادی آغاز می کند.
این اردو تا 2 خردادماه ادامه پیدا خواهد کرد.

لوتار شفر و رالف هربرت سرمربی و فاطمه مجللی مربی و سرپرست تیم ملی در این اردو هستند.

هدیه کاظمی از هرمزگان، آرزو حکیمی از همدان، مونا ابراهیمی و ساجده تبریزی از تهران، سما یاسمی از کرمانشاه و الناز شفیعیان از گیلان در بخش کایاک و فاطمه کرمجانی از کرمانشاه، آتنا رئوفی، پریسا محمدزاده و زیبا سماک حرفه از گیلان و مهسا کهنسال از خوزستان در بخش کانوکانادایی قایقرانان حاضر در این مرحله از اردو هستند.

602

کد خبر: 952849

وب گردی

وب گردی